Even een hele lelijke foto, maar het is een eerste probeersel. Ik heb van m’n man een Pink Gellac set gekregen en m’n dochter van 6 heeft de kleurtjes uitgekozen. Het werkt echt heel simpel, maar netjes lakken is zo moeilijk! Ben er wel heel blij mee, zo lief!
Ik zou het eraf halen, ondanks de moeite die je erin hebt gestoken. Gelnagellak op je huid en nagelriemen kan allergische reacties veroorzaken.
Leuk cadeau!
Ik zou er een sateprikker naast leggen als je gaat lakken, voor je je hand in de lamp doet even met de prikker langs de randjes waar je op de nagelriem en huid zit.
Het ziet er mooier uit, zorgt ervoor de de lak beter blijft zitten en zo voorkom je eventuele allergieen.
Ja en filmpjes bekijken hoe je netjes kunt lakken. Je moet bijvoorbeeld de lak gedeeltelijk naar beneden duwen ipv van beneden naar boven lakken. Als je dat weet dan scheelt dat al enorm.
Zou het er zsm afhalen.
En @MazKanata, heb het verwijderd (peel off base) en ga me verdiepen in netter lakken. Dank voor alle tips!
Nooit geweten dit haha
Edit: zelf helemaal in mn nopjes met geplakt stickers. Zit echt 3wkn (inclusief dagelijks strand en afwassen) als beton. Nu een nieuw kleurtje erop
Enige nadeel vind ik dat ik echt behalve de duim alles moet bijknippen… want ik heb eigenlijk 4x de pink plakker nodig
Voordeel van korte nagels en bijknippen: ik doe met 1 setje wel 2x
Ik heb mn wenkbrauwpotloodje per ongeluk op mn nagellak gekregen en nu krijg ik die streep er niet af Iemand tips?
Misschien met een wondersponsje of wat tandpasta zachtjes wrijven?
Make up remover of olie?
Op gellak? Ik had er laatst verf op en dat ging heel makkelijk met een alchohol doekje eraf
Ga ik proberen straks!
@Clarity Nee normale lak van Catrice! Alcohol had ik net geprobeerd maar geen effect haha.
Hallo, dit is mijn hand, en ik vraag me af of ik iets aan mijn nagelriemen moet doen voordat ik mijn nagellak laat doen. Ik heb daar nog nooit iets mee gedaan, maar na het zien van jullie nagels, lijkt het alsof jullie nagelriemen veel minder prominent zijn. Hoe doen jullie dit, en denken jullie dat ik ondanks dit wel naar een nagelsalon kan gaan haha?
Hier hoef je zelf niets mee te doen! Als je een manicurebehandeling met lak hebt geboekt zal de styliste zelf met je nagelriemen aan de slag gaan.
Ooh dat is heel nice! Ja ik had echt geen idee eigenlijk haha
Zijn gewoon goed zo. Zou ze zo laten
Eigen nagels: twee laagjes skinny beige van het Kruidvat merk impulZ ofzo en daarover 1 laag beau van cnd en dan een laagje topcoat.
Op de andere hand heb ik n.a.v. een tip in dit topic eerst een laagje peel of base gedaan alleen in het midden maar dat vind ik absoluut geen aanrader want je ziet het erdoorheen. Je ziet een bobbel in het midden dus dat ga ik niet nog een keer doen.
Nagelriemen niks aan gedaan en vorm klein beetje rond geveild maar geen tijd aan besteed .
Wat is een normale prijs voor gelnagels? Dus helemaal als eerste begin en dan bij een salon?
Ik betaalde een basisprijs van €37,-, maar dat werd meer door nailart of glitters etc.
Ok dus toen ik schrok van 78 euro was dat niet heel raar?