Ik denk dat er een verschil is tussen gellak en gelnagels met verlenging. Maar anderen hier kunnen daar meer over vertellen.
Ja het ging me om de gelnagels inderdaad, ik zie dat ze ook gellak aanbrengen voor 38 euro maar dat bedoel ik niet
Ik ben vooral benieuwd of het een normale prijs is die 78 euro, ook omdat de locatie van deze salon voor mij echt goed te bereiken is
Voor een nieuwe set gelnagels in mijn buurt is het tussen de 55-65 euro. Maar heb ook al van 75 euro gehoord.
Ok kom ik met mijn superkorte nagels die ik weer wat wil herstellen.
Heb nu enkel builder gel van mylee op en ze verlengd met die gel. Dat lukt me echter niet zo goed iemand tips?
Ik gebruik zon folie die je rond je vinger plakt en onder je nagel valt waardoor je die kan verlengen op de folie. Ik heb alleen te korte of kleine nagels om dat er goed onder te doen passen lijkt het wel. Iemand een betere manier?
Daar heb je heel veel trucjes voor, als je t YT account van bijvoorbeeld YoungNails inc zoekt dan doen zij het daar voor.
Ik gebruik al jaren soak off gel. Maar pulk het er altijd af. Iedere keer denk ik weer. Doe nou soaken is beter voor je nagels. Maar iedere keer als ik de poging weer waag… snap ik waarom ik pulk. Dat soaken werkt gewoon nooit bij mij. En droogt ook nog eens kei erg uit.
Die wil ik dus al tijden (thanks Instagram). Misschien toch maar bestellen
Door deze post bedacht ik me dat ik nog zoiets van herome had en nu ook weer opgedaan. Zo mooi subtiel maar toch een gezellig kleurtje!
Ik ben dus ook begonnen met Pink Gellac (zo’n starters set met peel off base gekocht) maar zie nu bij Shellac4u (wat een kut naam voor een merk trouwens) ook hele leuke kleurtjes. Stel ik koop die, doe je dan gewoon de beginstappen van Pink Gellac (preppen, peel off base, gewone base voor stevigheid), daarna de kleur van Shellac4u en daarna de shiny topcoat van Pink Gellac? Of werken die twee merken niet samen?
Edit: Oh Shellac4u is denk ik de naam van de website, het merk dat ik zag heet CCO)
Ja, ik gebruik ook de prep, base en top van Pink Gellac en kleurtjes van andere merken, gaat prima. De kleurtjes van Kruidvat MyLaq blijven het beste zitten vind ik, lijkt net of het dan harder wordt.
Staat dat bij kruidvat gewoon tussen de make-up? Dan ga ik komende week eens kijken
Yes
Ja maar wel in een heel smal displaytje, liep er de eerste keer 5x voorbij. In mijn Kruidvat gewoon tegen de muur aan tussen de andere make-up displays.
Wel goed zoeken. Hier pas gevonden bij de 4e kruidvat (die dus ook wat groter was dan de anderen).
Edit. Online op kruidvat ook te koop.
Lol ik had een polygel besteld omdat het toch beter en makkelijker zou dan lijm of gewoon basecoat icm. tips en kwam toen een set tegen met de gel, tips, penseel en van doe vloeistof. Ik dus in enthousiame gewoon voor de grap een tip geprobeerd omdat ze echt groot waren en het aan het proberen te vijlen in een stilette, wat totaal niet lukte omdat de tip echt wel héél flexibel was? Uiteindelijk wel gelukt dus ik dacht ikga nog een nagel doen voor het beeld, wil ik die tip ook gaan vijlen, vlieget het er gewoon vanaf?! Ik terug bij de verkoper gaan kijken en nu bleken het dualforms te zijn, ik vond het al raar dat ze maatlijntjes hadden