Nagellak #3

Ik was enorm fan van OPI en die van Catrice. Ik zou toch altijd twee laagjes doen ook al dekt het kleur in een laagje.

3 likes

Even een klauwen fototje haha.

22 likes

Dank je! Catrice heb ik een paar en vind ik wisselen per kleur; OPI nog nooit geprobeerd dus daar ga ik eens naar kijken.

Vanwaar raad je dit aan?

1 like

De komende tijd een beetje een rustige roze kleur maar toch wat glitter er overheen.

15 likes

Ik vind de eerste lak mooi qua kleur maar die tweede werkt echt alles af en maakt het egaal. Heb nog nooit nagellak met maar een laag mooi gevonden maar prachtig bij die tweede laag, ook toen ik 500 flesjes nagellak had en het twee keer per week deed.

10 likes

Ik vind een week wel kort, zou even de salon bellen waar je het hebt laten doen…

1 like

Dat vind ik ook inderdaad, het is altijd nét iets beter, zelfs met ‘gewoon’ zwart ofzo.

2 likes

Ah wat jammer😡

Ik denk dat ik dan zou gaan vijlen en een beetje transparante lak om te sealen?? Maar denk dat anderen hier meer verstand van hebben

Ben persoonlijk fan van nagellak van Catrice en Essence i.c.m. de Extreme Gloss topcoat van Essence. Dekt meestal in 1 laagje wel, maar doe zelf ook altijd 2 lagen, dan blijft het makkelijk een week echt goed zitten. Had laatst ook een nagellak van de Hema, dekte in 1 laag op zich prima en die zat met 2 lagen echt muurvast. Heb het eraf moeten schrobben na 1,5 week en alleen omdat ik de uitgroei te erg vond worden :joy: Ook een aanrader dus.

2 likes

Hee twin

Echt leuk zo’n kleurtje. Heb alleen ondertussen wel flinke uitgroei en ze zijn wat doffer maar ja :money_with_wings:

6 likes

Huilt met der lelijke voeten en teennagels :frowning:

Komt nooit meer goed gok ik.

2 likes

Tuurlijk wel. Elke dag insmeren en dan sokjes aan en maandelijks pedicure.

Probeer het al 5 jaar. Niks werkt tegen mijn post zwangerschaps kalk teennagels. Enige wat nog kan zijn medicatie. Maar vind ik ook weer zo heftig.

1 like

Een kalknagel krijg je door een schimmelinfectie. Als je dat niet behandelt gaat het ook niet weg en kan je ook weer jezelf en anderen besmetten. Waarom vind je medicatie ervoor heftig?

1 like

In het verleden ivm borstvoeding en nu ivm andere medicatie. Maar miss dan toch voor volgende zomer.

2 likes

Ik heb er medicatie voor gehad en het viel me heel erg mee, en ik heb weer mooie nagels :smiley:
Misschien helpt dit een beetje in je beslissing :relaxed:

2 likes

Uitprobeersel met zo’n poeder (pearl) van Neonail, maar ik weet niet… ik vond het zonder mooier eigenlijk, maar nu zit het er al op.

12 likes

Echt blij met deze nagels! Ombre gemaakt door klein laagje neongeel te doen en daarover de glitters in 3 laagjes

31 likes

En nu maar groeien groeien groeien :heart_eyes:

Neonail Modeling Calcium Base in Pink Quartz

12 likes

Ik zit nog in de Barbie vibes

45 likes