Nagellak #3

Ik heb nu dus gellak stickers en het bevalt zo goed! Er is 1x in de zoveel tijd korting bij maniac, blitsbee of gimeau en dan koop ik een voorraad.

Het blijft bij mij zeker 2/3 weken zitten en het is zo makkelijk en mooi. Het is goedkoper dan on de 3 weken naar de salon denk ik dan🤪

Maar gebruik ook thuis gellak en dat is wel aanzienlijk goedkoper ja. Er zijn nu trouwens gellak stickers in de korting bij boozyshop, misschien leuk om die eens te testen?

3 likes

Jaa ik zat nu te neuzen bij “by emily”, 3+3 gratis. Ik twijfel nog even 24u door :rofl::ok_hand:t2:

Het lijkt me zo makkelijk inderdaad!

4 likes

Koop gewoon. Dan kun je kijken of je het wat vind en zo ja koop je meer in de sale ofzo. En zo niet weet je dat ook weer.

2 likes

Welke nagellak is dit? Echt amazing!

1 like

Blij mee!

17 likes

Haha, ik wilde al vragen of we hier ook voeten doen of dat die in een ander topic moeten. Prachtige kleur, hij lijkt erg op A List van Essie volgens mij, waarvoor ik nog een gellak dupe zoek. Welke is dit?

1 like

Ja, erg mooi! Misschien ietsjes meer framboos dan A List, maar dat hangt ook van het licht af.

4 likes

Kijk! Ik had A List nog liggen. Het is maar één laagje, in mijn ervaring wordt A List wel wat donkerder (en paarsiger) op de nagel. Het grootste verschil is dat A List wat transparant blijft, ook met meerdere lagen, terwijl Very Best met twee goed dekkend is.

5 likes

Yes, wat lief dat je dat getest hebt! Weet niet precies waarom want het lijkt een vrij standaard rood, maar vind A List altijd erg mooi. Very Best ziet er ook goed uit!

2 likes

Ik heb nu voor het eerst gelnail stickers gebruikt en ben echt onder de indruk. Heb er al mee gecrossfit, geboulderd en deeg mee gekneed maar het zit er nog net zo perfect op als een week geleden;

13 likes

Bij mij lukt Neonail steeds netter en zonder te knoeien gelukkig! Ik geloof wel dat ik m’n nagelriemen even iets meer liefde moet geven haha😅

Ik heb ook nagelstickers besteld, ben echt benieuwd!

12 likes

Is Royal Ruby van sensationail misschien een goede vergelijking?

Oeh, ja denk het wel! Blijft zo lastig van een foto te beoordelen maar hij lijkt er zeker op :drop_of_blood:

4 likes

Ik kan geen foto vinden van mijn nagels, maar mijn flesje is bijna leeg! Echt een van mijn favoriete kleuren.

2 likes

Heel mooi!

Even een compliment voor de ‘nep’ gellakjes (zonder UV-lamp) van Essence, zitten vandaag een week op mijn nagels. Ik heb er van alles mee gedaan, schoonmaken, op vakantie geweest en meerdere dozen met schroefjes en spijkers uit gezocht (inclusief schrapen met mn nagels over de bodems) dus ze zijn goed getest. Alleen van mijn ringvinger is een stuk afgebladderd maar die is altijd problematisch.

Deze week een ander, niet-gellakje testen!

7 likes

Love at first sight neonail

15 likes

Wat is jullie favoriete gewone (niet gel oid) nagellak die in één laag goed dekt? Merk + kleur combinatie?

Ik heb een paar kleuren die ik heel leuk vind maar die niet echt lekker opbrengen (niet goed dekken, streperig, alleen mooi als je een dikke laag opbrengt…). En ik zou ook graag wat nagellakjes hebben die ik in 1x kan lakken en die dan gewoon goed zijn, zonder dat het zoveel gedoe is!

Midnight van Doonails:

41 likes

Nee geen basecoat, wel een topcoat. En een primer.

3 likes