Heel gaaf, thanks! Dan ga ik die bestellen @Cam
Ga je geen spijt van krijgen, echt een mooie kleur!
Sinds jaren weer eens zelf gelakt. Pink is donkerder want had een foutje gemaakt dus zit een extra laagje op.
Nu nog m’n rechterhand doen
Jungle Green met een mix van shiny topcoat en mat topcoat. Het kan beter maar ik word volgens mij wel steeds beter erin.
Ik ben even helemaal opnieuw begonnen. Eerst mijn nagels kort geknipt en daarna de biab eraf gefreesd en verder alles eraf geweekt met aceton.
Daarna een laagje peel off base en vervolgens een rubber base in deze neutrale kleur.
Ik vind de rubber base tot nu toe veel fijner werken dan biab.
Weet iemand een goed alternatief voor de cleaner van Pink Gellac?
96% alcohol van de kruidvat
Ongevraagde review van de peel off base coat van PG.
Lak kan je idd makkelijker van je nagels pulken.
Maar niet perse minder onbeschadigd dan zonder de peel off base.
Dit heb ik dus ook na het verwijderen (ook nog met het weken zelfs) waardoor mijn nagels zó broos worden.
Gebruik je wel olie? Ik smeer m’n nagels in met olie en laat het even zitten en neem dan echt de tijd om het er voorzichtig af te halen.
Oh wow hoe kan dit? Ik heb dit zelf niet.
Ik gebruik onder de peel off ook nog altijd de primer, misschien is dat het?
Er was 1 nagel afgegaan en de peel off zat nog op m’n nagel. Tips hoe die eraf te krijgen, ook met olie en folie weken ofzo?
Gewoon remover! Die lijm lost heel snel op.
Oh top, tnx!
Dit had ik ook altijd, totdat ik ben overgestapt naar een ander merk basecoat (of biab soms) van Neonail.
Ik week nooit en gebruik ook geen olie.
Ik was het alweer beu dus heb nu een nieuwe kleur. Baby blue + matte topcoat.
Gekke foto want alleen de frontcamera pakte de juiste kleur
Ik zie vaak bij jullie zon felle blauwe lak voorbij komen. Staat heel mooi. Is er een aanrader? Draag geen gel, alleen normale lakjes.