Nagellak #3

@Norma amber.leemans, ik weet niet hoe ik een linkje kan sturen zonder dat mijn naam zichtbaar is… anders had ik wel gelijk linkjes gestuurd haha! :two_hearts:

1 like

Maar kan je naar TikTok naam noemen? :grin:

2 likes

Thanks , @ZusjevanJoost je kangewoon op haar naam zoeken. Dan vind je haar

2 likes

Sjonge jonge ik las er gewoon overheen. Sorry Cam :sweat_smile: tnx!

4 likes

Ja, heb dit gedaan, maar het maakt eigenlijk weinig verschil. Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat mijn nagels gewoon niet gemaakt zijn voor lang groeien.

1 like

2 dunne laagjes Essie Bordeaux, voel me weer mezelf :hot_face:

15 likes

Nou ik heb d’r gevonden hoor :joy:
Leuke filmpjes. Ga het van de week proberen!

3 likes

Haha top! Succes :nail_care:t2:

3 likes

Ik lig ziek in bed maar heb wel mooie nagels :rofl: :ghost:

31 likes

Ik heb gisteren voor het eerst biab laten zetten. Ik ben alleen toch niet helemaal tevreden over de vorm (vind ze iets te breed aan de bovenkant). Zou ik ze nog een beetje bij kunnen vijlen of verbreek ik dan net als bij gellak de sealing?

Ik vijl mijn nagels ook met gellak erop elke week bij (mijn nagels groeien snel), dat verandert bij mij niks aan de houdbaarheid - sterker nog, ik heb juist het idee dat mijn nagels het beter doen als ze altijd goed gevijld zijn, zodat er geen haakjes ontstaan. Ik lak de randen van mijn nagels echter nooit, want dat vind ik meestal niet zo mooi. Als jouw nagelstyliste dat wel heeft gedaan zou ik oppassen. Kun je misschien een foto plaatsen, ook van de zijkant?

1 like

Nee dat kan prima hoor.

Heeft iemand hier toevallig een donkerpaarse kleur van Pink Gellac? Ik heb nu Bordeaux, Muted Plum en Deep Purple gezien en ik weet niet welke ik moet nemen. Dus mocht iemand een eigen foto hebben ben ik heel benieuwd!

Ik heb deep purple en het is een van mijn favorieten, dacht wel een fotootje te hebben maar helaas. Kan vanavond wel fotootje maken van mijn swatches, heb je daar misschien wat aan?

1 like

Zijn de lakjes van pink gellak ook goed te combineren met andere base en topcoats zoals van venalisa?

1 like

@Cam ik heb ook deep purple (356) alleen geen foto op m’n nagels. Maar wel van de kwast en swatch! In het echt ietsje warmer dan op de foto qua kleur, maar scheelt niet veel.

3 likes

22 likes

Heel gaaf, thanks! Dan ga ik die bestellen @Cam

3 likes

Ga je geen spijt van krijgen, echt een mooie kleur!

2 likes

Sinds jaren weer eens zelf gelakt. Pink is donkerder want had een foutje gemaakt dus zit een extra laagje op.
Nu nog m’n rechterhand doen :sweat_smile:

18 likes