Nagellak #3

Iemand tips voor een goede basecoat? Ik heb er nu een van catrice, maar de rode nagellakkleur heeft alsnog een behoorlijke oempa-loempa-look achter gelaten op mijn nagels. :confused:

Deze en de blauwe glitterversie hiervan blijven van al mijn lakjes wel echt het beste zitten, net of die harder worden dan Pink of The GelBottle. Doe voor vakanties altijd die MyLaq glitter en dan kan ik makkelijk de 14 dagen om krijgen.

Hier het bewijs, haha dag 13, met uitgroei:

IMG_6782

9 likes

Al flink uitgegroeid maar toch nog heel blij hiermee😍

13 likes

Heb je dit uiteindelijk nog getest en zo ja: hoe ging dat?

1 like

Sorry voor de dubbelpost!

Werkt dit fijn ja? Ik gebruik nu biab maar tot nu toe krijg ik het er meestal niet zo mooi op als ik wil. Ik zie dat je een rubber base wel ongeveer hetzelfde moet aanbrengen als biab. Gaat het voor jou gevoel wat makkelijker omdat het wel wat dunner is dan biab?

En met de peel off eronder, kun je het er dan zo aftrekken?

1 like

Pumpkin spice van kiki london. Heb de lak denk ik niet goed laten uitharden. Van 1 nagel laat de bovenste laagje los.

3 likes

Ik doe van Pink Gellac peel off, 2x base (dus geen rubber base) 2x kleur en 1x shine top coat en dat kan je er zo aftrekken, maar blijft wel 2 weken mooi zitten. Ik was bang dat het door de peel off misschien te makkelijk eraf zou gaan, dat heb ik nu 1x gehad doordat een haar erin vast bleef zitten en die heeft zo de hele laklag eraf gewipt haha. Maar over het algemeen werkt het heel goed.

Ik doe de peel off laag trouwens niet over de hele nagel! Eerder een brede streep over het midden, ik vermijd de randen

Net Creamy Mauve erop gedaan (die plek op mn middelvinger naast mn nagel is een wondje, geen lak)

12 likes

:sparkles: Very mindful, very demure :sparkles: Catrice Repair Nail Building Base Coat

Ik heb 6 dagen elke ochtend en avond OPI Repair Mode gebruikt, een duur serum dat als een soort van Olaplex voor nagels zou moeten werken. Ik ben er, denk ik, best tevreden over! Mijn nagels zijn te dun gevijld en dat blijft - ik denk dat ik ze wekelijks bij zal blijven vijlen tot de dunste stukken uitgegroeid zijn, maar de andere stukken voelen best sterk en flexibel aan. Ik heb het ook op mijn (gezonde) teennagels geprobeerd, en die zien er binnen een week aanzienlijk mooier uit! Ik blijf het gebruiken, zoals voorgeschreven voor elke lakbeurt. Ik heb niet het gevoel dat ik geld heb weggegooid. @Gatenplant

31 likes

Wat een prachtige ring! :heart_eyes:

6 likes

Pink Gellac Ginger Gold. Onmogelijk om goed op de foto te krijgen, maar super mooi. Past perfect bij de herfst.

10 likes

Ten eerste: wat heb je prachtige handen en nagels :raised_hands: en ten tweede super bedankt voor de review en het taggen! Ik ga het ook uitproberen. Ik slik nu sinds bijna 4 weken ook huid/haar/nagels supplementen, ik ben er erg sceptisch over hoor. Als in, ik verwacht niet dat ik dan opeens sterke nagels krijg natuurlijk. Maar toch had ik al vrij snel het gevoel dat het wel iets helpt. Dus dit is een mooi product om er bij te gebruiken en dan komt het hopelijk weer goed haha.

1 like

Slim om de randen te vermijden. En dan kun je alsnog alles eraf trekken?
Ik ben gegaan voor een peel off en een rubber base. Hoop dat die wat makkelijker levelt dan biab.

Mooi herfstig kleurtje op je nagels!

1 like

Ik heb zelf geen ervaring met de rubber base, maar bij de “gewone” base kan ik het er wel af trekken ondanks dat ik niet de hele nagel met peel off doe. Soms moet ik wel even met een bokkepootje erbij om de randjes losser te maken maar na 2 weken gaat het bij mij altijd best makkelijk eraf

Dankje!

1 like

Ik gebruik altijd de combi peel off en rubber base en het blijft minstens twee weken mooi zitten. Daarna raak ik nog wel eens een nagel kwijt omdat ze er makkelijk afwippen haha.

2 likes

Klinkt goed, scheelt weer frasen, ben daar toch altijd wel lang mee bezig en het scheelt ook rommel en stof.

Ik kijk op TikTok graag bij Amber, zij werkt oa voor Pink Gellac en zij heeft duidelijke video’s over de peelbase aanbrengen en verwijderen.

Zelf gebruik ik ook al een hele tijd de peel (met dus alleen in het midden lakken, bij die Amber gezien dus haha) icm met rubberbase en zit altijd ruim 2 weken. Dan ben ik het vaak ook zat en vind ik de uitgroei lelijk, dus voor mij is dat meer dan lang genoeg.

Zijn haar filmjes nog ergens anders te bekijken?
Heb net zondag PG peel off aangebracht met rubberbase. Maar kon vandaag al 2 nagels opnieuw lakken

1 like

Zal vanavond eens kijken of ik ze kan downloaden en sturen via DM!

2 likes

Hoe heet zij op tiktok ?

2 likes

Ik ga haar eens opzoeken. Weet je wat haar naam is op TikTok?

1 like