Haha
Hebben jullie een lievelingskleur?
Haha ik heb dit met tinten roze ![]()
Paars en lila!
@MazKanata tof! Welke kleuren heb je gebruikt? Ik wil al een tijdje turtoise nagels maken maar kan de perfecte basis niet vinden.
Ik heb nu een folie gebruikt haha.
Maar als ik het zelf teken doe ik dat met Amber van Thegelbottle als basis, of Tortie van Hona.
Maar ik denk dat ik nu de folies blijf gebruiken, is vele malen sneller en makkelijker.
Ik vind al jouw nagels toch zo vet altijd. Helemaal mijn vibe met alle kleuren en printjes ![]()
Ik ben geen fan. Ik heb vier kleuren van ze gekocht, drie ervan leken dekkend op de site maar hebben echt vier lagen nodig en zijn dan nog steeds niet top (bv Vacay Mode en Seductive Chic). En het ergste, ik krijg na het opbrengen een paar dagen lang eczeem rond mijn nagels. Terwijl ik de HEMA-vrije lakjes heb gekozen. Met de lakken van Pink Gellac en Neonail heb ik dat helemaal niet. Dus ik zou ze niet aanraden helaas. Echt jammer want ik vind dat ze leuke kleuren hebben!
Ik had lelijke afgescheurde nagels dus ik dacht ik probeer manucurist eens. Dat blijft zo lang/goed zitten! Ben er al weer helemaal klaar mee en wil weer een ander leuk kleurtje maar het bladdert maar niet af (en het is gewone lak, niet met een lamp oid)
Zo lief, dankjewel!!
Mijn camera of scherm 1 van de twee pakt het niet goed haha
Hoort hier eigenlijk officieel niet thuis, maar dit zijn dus plaknagels van 1 euro
verbaast hoe mooi ik ze vind, heb ze wat korter geveild, want zo lang is even niet praktisch en vind ik bij mij to much.
De base is wat meer roze maar komt iets meer oranje over op de foto’s.
Oh ja love plak nagels. Heb alleen laatst nagel lijm geknoeid in de wastafel en krijg het er met geen mogelijkheid meer vanaf ![]()
Waar zijn deze van?
Shein🫢
En dan met de lijm van kruidvat Kiss maximum speed.
Zijn jullie tevreden over de rubber base van Pink Gellac? Ik gebruik nu al twee jaar TGB biab, maar ik vind dat potje zo vervelend. Ik wil wel graag dat het minimaal twee weken blijft zitten.
Yesss, zelfs met Peel off blijft het 2 weken zitten
Klinkt goed! Dan durf ik het wel aan. Thanks!
En allebei handtattoo’s zo lief
Voor het eerst zelf chromepoeder gebruikt.
Voor het schoonmaken (niet in zonlicht)
Na het schoonmaken (in zonlicht)
@anon30197667 Ik heb een dupe van Kaleidoscope ontdekt!!! Gewoon zomaar bij de Hema!!! Jammer dat je op dit forum maar drie uitroeptekens mag!!!
Zal ff de naam opzoeken en een foto maken binnenkort.