Nagellak #3

Iemand tips voor een mooie chromepoeder? Die ik heb zijn teveel parelmoer(glitterig) of te wittig. Wil graag echt meer zo’n transparante shine.

Essie Bordeaux, 3 laagjes

15 likes

Misschien de glassy pearl effect van neonail?

Heeft iemand hier de kleur reflective plum van pinkgellac? Zie die steeds op tiktok voorbij komen. Maar vraag me af hoe die er in het echt uitziet

Ja ik heb hem nu op toevallig. Vind hem wel heel mooi

9 likes

Oh die is mooi idd. Denk dat ik die toch wel ga bestellen dan.

2 likes

23 likes

Beetje wazige foto van mijn herfstnagels door @MazKanata

19 likes

Lastig om goed op de foto te krijgen maar eerst leer blooming gel geprobeerd

7 likes

9 likes

Verschillende cateye gebruikt. Lastig vast te leggen.

16 likes

Mooie herfst/winter kleur van PG, spicy auburn

21 likes

23 likes

Ik was in het buitenland en had mn nagels niet gelakt waar ik mij aan stoorde. Heb voor het eerst mn nagels laten doen in een salon.
Was zo’n €14 kwijt :sweat_smile:

37 likes

Iemand tips voor de perfecte oudroze kleur gellak?

1 like

Hangt enorm af van je huid. Mijn favo oudroze kan bij jou heel lelijk staan en andersom. Zou voor zo’n kleurtje in een fysieke winkel kijken!

3 likes

Ik vind de kleurtjes van de kruidvat mooi! Die hebben ook een merk met gellak en veel oudroze.

2 likes

Zag deze voorbij komen

6 likes

Omg perfect dankjeee

1 like

Vind het echt irritant dat ik lange nagels zo mooi vind, maar het op een geven moment gewoon niet lekker meer vind zitten en ze dan afknip :smiling_face_with_tear:

En dat ik nagellak gewoon maar max 2 dagen echt mooi kan houden. Ook irritant.

3 likes

Gebruik je gellak of normale lak?
Mijn handen gaan kapot van gel dus ik gebruik normale maar ik heb echt een fijne topcoat ontdekt waarbij het soms wel 5 dagen tot een week netjes blijft. Heel goedkoop, gewoon van kruidvat

Deze. Maakt ook de glans op je lak die je bij gellak zo mooi hebt (dat het glad trekt)

6 likes