Nagellak #3

Dankjewel! Ga ik proberen!

3 likes

Essie Wicked :sparkles:

@Hippe_kikker , nice, ga ik proberen! Vind Essence en Catrice sowieso echt top voor base- en topcoats, gebruik nu de Maxi Gel ofzo van Catrice (is geen gellak ondanks de naam lol) en die vind ik ook heel erg mooi en goed aanbrengen.

19 likes

Eindelijk blooming gel gekocht! Nu kan ik de welbekende croco print maken, maar nu zag ik op TikTok ook een manier om met blooming gel ombre of aura nagels te maken :star_struck: heeft iemand dat al wel eens gedaan? En zo ja, lukte dat goed?

3 likes

Aura kan op zich wel, ik vind het zelf mooier als dat met pigmenten (oogschaduw kun je daar prima voor gebruiken), wordt gedaan.
Ombre kan ook, ik zou dan wel een ombre-brush gebruiken daarvoor. Maar misschien kan t ook zonder, ik heb die tiktokhack niet gezien!

1 like

Ah, ja ik heb geen oogschaduw… kan dat ook met een goedkoop palletje van bijv Action? Dat lijkt me idd wel makkelijker nu ik het opzoek! Moet je dan een matte topcoat hebben?

1 like

Het ligt er denk ik aan hoe gepigmenteerd de oogschaduw is. Ik heb zelf een pallet van NYX gekocht, ook niet superduur en werkt heel goed op de nagels. Ik vind het zelf het makkelijkst werken met een matte topcoat inderdaad.

3 likes

Heeft iemand ervaring met Lakkie? Ik word steeds gespamd met reclame voor hun cat eye lijn en vind ze er wel heel mooi uitzien. Heb zelf normaal altijd Pink Gellac en daar ook de base en topcoat en de lamp van.

1 like

Voor het eerst zelf soft gel tip gebruikt. Moet nog een beetje oefenen met bijvijlen maar best blij met het resultaat. De kleur is Jungle Green van Pink Gellac.

10 likes

Pink gellac gebruikt volgensmij lampen met een lage wattage dus ben er een beetje bang voor dat de lak van lakkie dan niet goed uithard bij je.

Ja inderdaad! Ik ben overgestapt naar een andere lamp want had met de donkere kleuren van PG zelf al problemen met uitharden.

3 likes

Ik heb gisteren weer wat Halloweennagels gemaakt, voor t eerst een cartoon en ik vond m heel pittig om te maken!. Een hiervan ga ik insturen voor een Challenge, maar ik weet nog niet welke.

46 likes

Super mooi!!! Die tweede set vind ik prachtig. Wat gebruik je voor de gouden lijnen? Topcoat met chromepoeder?

2 likes

Hoe veel watt heb je nu? Ik zag dat die van PG 12 watt heeft.

1 like

Knap! Set 2 vooral :raised_hands:t3:

1 like

Thanks allemaal!
Ik gebruik een zwarte paintgel (ook non-wipe, net als topcoat) met inderdaad gouden chromepoeder

2 likes

Dat spookje :heart_eyes:

Is er een reden dat nailart altijd op de kop is?

3 likes

Zo is het juist goed! Dan klopt het met de rest van je lichaam. Beetje net als dat tattoos vaak ook voor jezelf op de kop lijken, maar voor anderen goed.

3 likes

48 volgens mij

Daar ben ik het niet mee eens haha. Mijn vinger-tattoos staan naar mezelf toe, dus als ik dan nailart heb wil ik ook dat het naar mezelf toe staat. Anders vind ik het echt op z’n kop en klopt het ook niet meer met de tattoos.

Zonder vinger-tattoos vind ik dat trouwens ook.

4 likes

Oh ik bedoel meer een tattoo op je been ofzo haha. Maar als je je vingers op je handpalm legt, dan zie je ze toch alsnog goed als ze op de manier van @MazKanata zijn gezet?