Hoort hier eigenlijk officieel niet thuis, maar dit zijn dus plaknagels van 1 euro verbaast hoe mooi ik ze vind, heb ze wat korter geveild, want zo lang is even niet praktisch en vind ik bij mij to much.
De base is wat meer roze maar komt iets meer oranje over op de foto’s.
Oh ja love plak nagels. Heb alleen laatst nagel lijm geknoeid in de wastafel en krijg het er met geen mogelijkheid meer vanaf
Waar zijn deze van?
Shein🫢
En dan met de lijm van kruidvat Kiss maximum speed.
Zijn jullie tevreden over de rubber base van Pink Gellac? Ik gebruik nu al twee jaar TGB biab, maar ik vind dat potje zo vervelend. Ik wil wel graag dat het minimaal twee weken blijft zitten.
Yesss, zelfs met Peel off blijft het 2 weken zitten
Klinkt goed! Dan durf ik het wel aan. Thanks!
En allebei handtattoo’s zo lief
Voor het eerst zelf chromepoeder gebruikt.
Voor het schoonmaken (niet in zonlicht)
Na het schoonmaken (in zonlicht)
@kwal Ik heb een dupe van Kaleidoscope ontdekt!!! Gewoon zomaar bij de Hema!!! Jammer dat je op dit forum maar drie uitroeptekens mag!!!
Zal ff de naam opzoeken en een foto maken binnenkort.
MyLaq van Kruidvat heeft nieuwe kleurtjes en nu ook nog een actie 2+1 gratis!
Bij PG hebben ze sinds kort ook HEMA vrije rubber base, maar ze hebben ook nog steeds de rubber base PRO lijn waar wel HEMA inzit. Weet iemand het voordeel van HEMA in gellak? Ik begrijp nl niet zo goed waarom je nog voor gellak met HEMA zou kiezen (ivm allergie nadelen) als ze ook zonder hebben?
Het assortiment aan kleuren is ook gelijk bij beide lijnen van die bases.
Hema is een component wat zorgt voor een goede hechting.
Daarom is bij Hema-vrije producten een goede prep extra belangrijk.
Edit: ook voor andere ingrediënten van gellak kun je allergisch raken.
Net mijn uv lamp kapot laten vallen. Deze 4 jaar gelden nav tips van hier gekocht.
Nog recente tips voor een goede lamp?
De lamp die verkocht wordt bij Kruidvat.
Deze heb ik ook, werkt top
Ik heb deze van Alie, prima lamp!
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar manucurist. Had je alleen die nagellak gebruikt of ook hun base- en topcoat?
Ik gebruik de laatste tijd wat vaker nagellak en merk dat mn nagels nu een beetje geribbeld zijn. Nog nooit last van gehad. Iemand daar tips voor?