Nagellak #3

Oh maar ik heb het toch voor mezelf? Helemaal met zulke specifieke dingen zou ik het leuk vinden als ik ze gewoon goed zie als mijn hand op mijn been ligt geloof ik

Maar grappig wat je zegt over tattoos want die zie ik inderdaad op de kop van boven haha

5 likes

8 likes

Ja maar toch denk ik er anders over! Als ik aan het typen ben dan zijn mijn vingers toch recht :cowboy_hat_face:

Vind echt dat het andersom hoort

3 likes

Haha ik heb ook altijd naar mezelf toe. Ik krijg er andersom echt een error van, dat je steeds met bijvoorbeeld typen inderdaad naar een afbeelding op z’n kop zit te kijken.

Edit: het lijkt me wel veel makkelijk nailart zetten trouwens, als je het naar jezelf toe gericht kan zetten in plaats van naar de klant gericht.

3 likes

Ah ja, het is denk ik gewoon persoonlijke voorkeur haha. Ik vind andersom juist op de kop.

3 likes

Wat @pastelzwart zegt!

En dat tekent makkelijker voor de nailtech :wink:
Als ik iets teken wat in de richting van de klant is, is het voor mij veel moeilijker te zien of het symmetrisch is of dat de verhoudingen kloppen.

3 likes

Dat vond ik ook altijd, tot ik het toch bij mezelf andersom ben gaan doen (dus als ik naar mn hand kijk op zn kop) en nu vind ik dat dit alleen maar klopt. Als ik m’n vingers draai zie ik ze weer goed, kleine moeite :wink:

1 like

Reflective Forest van PG, op een laagje Jungle Green want anders had ik tien lagen nodig.

11 likes

Revlon Berry Blissed

Thanks @Hippe_kikker voor het aanraden van de Essence Express Dry topcoat! Echt mooi glanzend idd, en na 5 minuten was het zodanig droog dat ik probleemloos naar de wc ben geweest haha!

12 likes

Haha

Hebben jullie een lievelingskleur?

28 likes

Haha ik heb dit met tinten roze :grin:

2 likes

21 likes

Paars en lila!

@MazKanata tof! Welke kleuren heb je gebruikt? Ik wil al een tijdje turtoise nagels maken maar kan de perfecte basis niet vinden.

2 likes

Ik heb nu een folie gebruikt haha.
Maar als ik het zelf teken doe ik dat met Amber van Thegelbottle als basis, of Tortie van Hona.
Maar ik denk dat ik nu de folies blijf gebruiken, is vele malen sneller en makkelijker.

3 likes

Ik vind al jouw nagels toch zo vet altijd. Helemaal mijn vibe met alle kleuren en printjes :heart_eyes:

2 likes

Ik ben geen fan. Ik heb vier kleuren van ze gekocht, drie ervan leken dekkend op de site maar hebben echt vier lagen nodig en zijn dan nog steeds niet top (bv Vacay Mode en Seductive Chic). En het ergste, ik krijg na het opbrengen een paar dagen lang eczeem rond mijn nagels. Terwijl ik de HEMA-vrije lakjes heb gekozen. Met de lakken van Pink Gellac en Neonail heb ik dat helemaal niet. Dus ik zou ze niet aanraden helaas. Echt jammer want ik vind dat ze leuke kleuren hebben!

1 like

Ik had lelijke afgescheurde nagels dus ik dacht ik probeer manucurist eens. Dat blijft zo lang/goed zitten! Ben er al weer helemaal klaar mee en wil weer een ander leuk kleurtje maar het bladdert maar niet af (en het is gewone lak, niet met een lamp oid)

1 like

lichtroze cateye

27 likes

Zo lief, dankjewel!!

1 like

Tinted love van Cnd is dit. Rood met een paarse ondertoon.
Hier een andere foto voor de kleur:

Mijn camera of scherm 1 van de twee pakt het niet goed haha

10 likes