Nagellak #3

Ik maakte deze foto met m'n zoontje erbij, toen wilde hij net zo'n foto van z'n nagels net als mij 🥹

58 likes

En allebei handtattoo’s zo lief

4 likes

Jaa hij heeft ze wel vaker op, maar nu was t ook ineens; tattoos, net als mama🥹 (al heeft m’n man er ook een paar)

3 likes

Voor het eerst zelf chromepoeder gebruikt.

Voor het schoonmaken (niet in zonlicht)

Na het schoonmaken (in zonlicht)

Samenvatting

8 likes

@kwal Ik heb een dupe van Kaleidoscope ontdekt!!! Gewoon zomaar bij de Hema!!! Jammer dat je op dit forum maar drie uitroeptekens mag!!!

Zal ff de naam opzoeken en een foto maken binnenkort.

2 likes

MyLaq van Kruidvat heeft nieuwe kleurtjes en nu ook nog een actie 2+1 gratis! :hugs:

6 likes

Bij PG hebben ze sinds kort ook HEMA vrije rubber base, maar ze hebben ook nog steeds de rubber base PRO lijn waar wel HEMA inzit. Weet iemand het voordeel van HEMA in gellak? Ik begrijp nl niet zo goed waarom je nog voor gellak met HEMA zou kiezen (ivm allergie nadelen) als ze ook zonder hebben?
Het assortiment aan kleuren is ook gelijk bij beide lijnen van die bases.

1 like

Hema is een component wat zorgt voor een goede hechting.
Daarom is bij Hema-vrije producten een goede prep extra belangrijk.

Edit: ook voor andere ingrediënten van gellak kun je allergisch raken.

2 likes

Net mijn uv lamp kapot laten vallen. Deze 4 jaar gelden nav tips van hier gekocht.
Nog recente tips voor een goede lamp?

1 like

Ik heb deze, via Bol.
Goedkoop, plastic ding, maar werkt hier al 1,5 jaar super goed.

2 likes

De lamp die verkocht wordt bij Kruidvat.

3 likes

Deze heb ik ook, werkt top

1 like

Brownie nagels.

27 likes

Ik heb deze van Alie, prima lamp!

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar manucurist. Had je alleen die nagellak gebruikt of ook hun base- en topcoat?

Ik gebruik de laatste tijd wat vaker nagellak en merk dat mn nagels nu een beetje geribbeld zijn. Nog nooit last van gehad. Iemand daar tips voor?

4 likes

Ja ik ben hier ook wel benieuwd naar, ik heb dit ook al een paar jaar!

Zag dit net voorbij komen. Moet eigenlijk morgen m’n nagels weer doen maar twijfel nu toch wel weer een beetje

1 like

Alleen de lak zonder base/top, dit was 2 lagen active shine

2 likes

Ja ik zag het ook! Ik ben net begonnen met gelnagels zetten bij mezelf en was al wel op de hoogte van de risico’s, maar vind het vooral heftig dat jonge meiden dit “maar zo” kunnen bestellen en gebruiken zonder toezicht.

Ik gebruik wel HEMA vrij van PG (ook de rubberbase), volgens mij zou dat het risico al wel iets moeten verkleinen.

1 like