Nagellak #3

30 likes

Ach de peperkoekmannetjes, echt superschattig!

2 likes

Dankjewel! Love peperkoekmannetjes :heart_eyes:

2 likes

Ik ben ook voor de cateye lak gevallen. Ik ben er zo blij mee.

43 likes

Mijn kerstnagels. Is zo’n reflective lakje, dus al mooi zonder flits en full on sparkles met flits. En een poging tot french, niet slecht voor een eerste keer maar wat meer oefening kan geen kwaad haha

25 likes

Donkerblauw met glitters

21 likes

Essie Bubbles Only

15 likes

Mijn versie van kerstnagels

27 likes

Ik probeer ook wat anders dan alles in een kleur lakken. Poging 2 waren deze kerstnagels.

En poging 1 deze pastelcombi

Nu heb ik een nieuwe hobby.

28 likes

20 likes

cc @crazyvibes Lol die mafklappers hadden het verzonden naar een of ander leip pakketpunt dat hier helemaal niet in de buurt zit, zou bijna een UUR rijden zijn en dat heb ik er echt niet voor over. Het is nu dus retour gegaan. Wat een aanfluiting.

2 likes

Subtielste kerst nagels die ik ooit heb gehad, maar wel content mee :nail_care:t2::sparkles:

38 likes

Ik was vrij inspiratieloos

41 likes

20 likes

ILNP sandy baby na een week dragen.

6 likes

Vind deze echt heel leuk juist! Heb ze opgeslagen als inspiratie voor oud&nieuw. Welke kleuren zijn dit?

1 like

:sparkles::sparkles: Astra Precious Silver

18 likes

Dankjewel! De bruine basiskleur heb ik zelf gemengd. De glitter is 466 van Beetles.

3 likes

Met flits:

Zonder flits:

Reflective champagne van pink Gellac op een roze rubberbase. Sterretjes met op de linker middelvinger en duim met goud en rechts met zilver. Lastig op de foto te krijgen maar blij met het resultaat!

32 likes

Ik laat al jaren gellak zetten op eigen nagels in de nagelsalon maar ben nu toch huiverig geworden door alle berichtgeving… Ik twijfel om over te stappen naar zelf ‘dipping nails’ zetten, heeft iemand hier ervaring mee? In ieder geval niet schadelijks.Ik zag bij ‘Moods Gellac’ nu een aanbieding voor 21.95 voor 6 kleuren inclusief kwastje etc.

1 like