Nagellak #3

Ik heb geen idee zo uit m’n hoofd eerlijk gezegd haha, maar zou misschien even wat video’s kijken dan als ik jou was! Ik gebruik meestal ook wel het bitje wat jij eerst plaatste, maar ook wel eens kartonnen bandjes met 80 of 100 grit. Ligt eraan of ik alleen de gellak eraf wil of ook de polygel.

2 likes

Ik vind het niet per se het mooiste ooit, hou meer van clean en simpel maar had toch wel zin om even zoiets te maken voor de feestdagen.
Een laagje holiday red van het gel merk dat je bij de Kruidvat kan kopen.
Dan een half laagje glitter topcoat goud, dan met een pincet wat gouden grove glitters erop gedaan aan de onderkant. En dan een laag topcoat nog.

19 likes

En waarom 2 verschillende? Omdat het met de ene hand beter werkt dan met de ander? Glijdt het er dan zeg maar zo vanaf? Ik zal ze eens opzoeken!

Ik ben rechtshandig, dus heb ik met die hand meer controle over de vijl. Het bovenste bitje is enorm scherp en ik denk dat als ik die met mn linkerhand zou gebruiken, ik m’n nagels beschadig.

1 like

Ik heb de nieuwe PG rubber base met Black Friday gekocht.

Review: lakt heel fijn, ziet er mooi uit, maar na een dag vallen/springen de nagels er gewoon één voor één af.

Mijn collega heeft precies hetzelfde. Met de vorige formule had ze dat niet.

Mijn TGB biab bleef altijd drie weken zitten zonder moeite. :sweat_smile:

Oh dan sla ik die bovenste even over! :grin:

Oh welke is dat, hoe weet je of je de nieuwe hebt?

2 likes

De HEMA free versie!

1 like

Oh ik heb deze, ook HEMA vrij maar heb daar gelukkig geen last van!

Rose Beige - HEMA-vrije Rubber Base - Pink Gellacqdkrgz_upMQ…_gs*MQ…&gclid=CjwKCAiAgoq7BhBxEiwAVcW0LGYErehwRKrRi02475yEkX87yRYp6vL4lH-t8BG9CWvFX7Si5uSECRoCA_0QAvD_BwE&gbraid=0AAAAADmbcGHngSfBwQyn8_5omKOqOytxl

1 like

Eens langer en andere vorm, normaal altijd korter en recht.
De rode zijn cateye/'glass’nails, zo mooi die glitter :white_heart:

Nog een foto van de stylist:

48 likes

Ik heb het idee dat met de (nieuwe) topcoat van Neonail de Chrome poeder niet goed pakt. Hebben jullie tips voor een top coat waar dit wel bij lukt?

Is het wel een non wipe topcoat? Hoeveel seconden ga je daarna in de lamp?

4 likes

Ik had dat hij het eerste gebruik ook! Heb de tweede keer wat beter gebufferd en nu blijft het beter zitten. Zit er 1,5 week op en begint nu wel beetje los te laten, maar niet zo dat direct de hele nagel eraf schiet.

De shine top coat die ik hiervoor gebruikte werkte wel goed. Allebei Neonail non wipe en 30 sec voor poeder en 30 sec erna

Zo doe ik het ook dus ik heb geen idee waar het mis gaat :sweat_smile:

Welke top coat en poeders gebruik jij?

Ik heb een topcoat van colortone die ik alleen voor chrome gebruik. Poeders van colortone en urbannails.
Wat gebeurt er als je de chrome probeert in te poetsen?

1 like

Op een nagel perfect, de rest pakte gewoon niet dus je bleef de onderlaag (zwart)zien

Pakt het ook niet als je nagel voor nagel doet? Dus 1 nagel met topcoat, 30 seconden curen, inpoetsen, 30 seconden curen en dan repeat voor elke nagel.

Ik ga het proberen, ook een andere topcoat proberen denk ik

1 like