Nagellak #3

Lof it, ik ga dit weekend eerste keer cat eye proberen! Nog een gouden tip?

3 likes

Thanks!
Ik zou eerst de magnetische deeltjes ‘activeren’ door er met de magneet even langs te gaan en daarna pas eventueel figuurtjes erin proberen te maken.
En als t niet lukt, gewoon even met je kwastje door de nog natte lak en weer opnieuw gaan proberen!

3 likes

15 likes

Wat een mooie kleur! Weet je welke dit is?

1 like

Geen idee, het is de kleur van de opbouwgel en daarover een glitterlak van Indigo. Ik kan het wel vragen bij mijn volgende afspraak, als je wil.

1 like

Ik ga hem zelf proberen na te maken met een basis en glitter eroverheen. Dan hoef je het niet speciaal na te vragen. Bedankt voor je reactie!

1 like

De opbouwgel had zo’n oudroze kleur, tussen roze en beige in.

2 likes

Essie Bordeaux :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Door mijn nagelstyliste. Ik voel me al een paar weken slecht en dit voelt toch weer even fijn!

31 likes

26 likes

Voel me echt een prinses :crown:

16 likes

Echt love dit!

3 likes

En terecht :heart_eyes:

3 likes

Ik ben echt jaloers op mensen met een lang nagelbed/sterke nagels, waar je ook daadwerkelijk iets mee kunt. Die van mij zijn zo kort en flexibel. Alles chipt en breekt super snel. Echt sad. Ik lak ze soms wel, maar niks blijft echt langer dan een week zitten. Ook gellak niet. Zo jammer

6 likes

Wat is jullie ervaring met nagellak van &otherstories? Ik zag toevallig twee kleurtjes die ik mooi vind. Ik lak niet vaak m’n nagels maar als ik het doe altijd met lak van essie.

1 like

Heb ik ook last van maar die gellak stickers zijn echt 10/10. Blijven bij mij een goede 2 weken zitten, dan vind ik de uitgroei niet meer mooi en blijven er haren achter haken. Maar geen gechip meer, nagels breken niet meer af.

2 likes

Dit is voor mij ook het enige dat werkt, gewone gellak bleef ook niet meer dan een week mooi. Met stickers haal ik nu 1,5 week, ik durf ze niet meer zo dicht op de huid te plakken ivm allergierisico’s anders was het makkelijk 2 weken.

Heb je weleens biab geprobeerd? Dat zou kunnen helpen bij het breken/ chippen.
En als je nagels langer worden, wordt op den duur je nagelbed ook langer.

Bedankt voor de tip!
@Druppels @simsalabim van welk merk hebben jullie nagelstickers?

2 likes

Maniac

1 like