Heb je foto’s van je press ons? Ik ga binnenkort weer eens kijken hoe ik normale nagellak vind, maar soms zit ik ook naar van die press-ons in de winkel te kijken. Maar weet niet of die lijm daarvan nou zoveel beter is voor een onhandig iemand als ik.
Plaknagels wel van een niet nader te noemen shop maar je hebt natuurlijk ook iets meer duurzame varianten. Krijg er in 10 min werk (€2 per set) wel echt hele strakke nagels van en vijl ze zelf nog bij in de vorm waar ik zin in heb.
Ik ben overgestapt op BIAB met verlenging, bevalt tot nu toe goed en blijft bij mij beter zitten dan acryl.
Als je niet voorzichtig bent met je efile en je beschadigt je natuurlijke nagels, dan vergroot je wel de kans op allergieën.
Ik doe ook thuis mn nagels en gebruik zelf buildergel, biab en gellak.
Oh, als in dat het sneller in je nagel kan gaan zitten? Oja, klinkt wel logisch
Heb zelf nog nooit m’n nagels beschadigd daarmee, gelukkig.
Ik gebruik nu de Kiss impress plaknagels. Ik durf de Pink Gellak niet meer te gebruiken. De kiss impress hebben een plakkende laag aan de binnenkant al, maar met een druppeltje van de Kiss lijm (los te koop) op de nagel, icm met die plaklaag, blijft het ruim een week maar ook wel 10 dagen perfect zitten. Beter dan acryl gezet in een salon vaak…
Die bruine met glitter zijn press ons! Maar ik maak ze dus zelf, dus ik kan zelf zorgen dat ze heel goed passen. Nagellijm is basically gewoon secondelijm.
Wow zou ik nooit gedacht hebben dat dat press ons waren. Hoe lang blijft dat bij jou zitten?
Tot ik ze er zelf afhaal eigenlijk. Ik doe wel en goede nailprep, dus bij de nagelriemen opvijlen, nagelplaat vetvrij maken en uitdrogen. Soms springt er wel eens eentje af als ik olie op m’n handen heb, maar dan plak je ‘m ook zo weer terug.
Ik heb met veel plezier jarenlang zelf gellak aangebracht en gedragen, en hoewel ik ervan baal (ik had zulke mooie kleuren) ben ik door alle waarschuwingen teruggegaan naar gewone nagellak. Ik ben netjes met het aanbrengen, maar ik had weleens dat er toch lak op mijn huid terecht kwam of dat donkere lak niet goed uitgehard bleek onder de topcoat, daar kwam ik dan pas achter na een tijd dragen. Dan vind ik mezelf echt een domme koe omdat ik mezelf vanwege pure ijdelheid onnodig in gevaar breng. Mocht ik doorgaan met het idee dat ik een hele verantwoorde gellak-aanbrenger ben en dan tóch een allergie krijgen, dan was het het echt niet waard geweest. Dan maar gewone nagellak.
Vind deze wel duidelijk: https://www.youtube.com/watch?v=BmP_R48YuQY
Ik vond deze hele oude L’Oreal nail-arts stickers terug. Ik heb weinig geduld, handigheid en blijkbaar ook brede nagels dus het is niet supernetjes. Maar voor een avondje best leuk
Ik zou graag een keer press ons willen uitrpoberen maar heb hele brede nagels.
Nog niet tegengekomen wat ook op mijn duimen past.
Bij mij paste de breedste tips ook niet helemaal op mn duim, maar volgens mij zijn de medium almond tips van Diva veranderd, want nu passen ze wel!
Dit zijn dus wel doorzichtige tips, kun je zelf op doen wat je wilt!
Heel mooi! Doe jij me nagels elke 2 weken (ongeveer)?
Is dat uit de US? Moest je invoerrechten betalen?