Nagellak #3

Eerlijk gezegd gewoon normale nagellak. Maar ik let wel op bepaalde keurmerken (vegan/halal), en heel soms doe ik gewoon normale nagellak van Hema ofzo.

Thanks! Ja klopt, dan ben ik meestal wel uitgekeken op t design.

2 likes

Ja, helaas wel! Weet alleen niet meer hoeveel het was.

2 likes

Oh maar halal-nagellak bestaat toch niet echt?

2 likes

Sorry ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, anders geef ik graag antwoord hoor

Dat men zegt dat de nagellak halal is omdat het water door zou laten naar de nagelplaten zodat je de wassing goed kan doen. Maar er is geen nagellak die waterdoorlatend is. Of heb jij een andere reden voor halal nagellak, bijvoorbeeld dat het zonder alcohol is? En dat je het dan niet erg vindt dat je nagels zelf niet gewassen kunnen worden?

2 likes

Ah ja zo bedoel je, ik dacht/hoopte het al maar dat klopt wat je zegt! Dat stukje van het waterdoorlatend maakt voor mij niet zoveel uit

4 likes

Ah ja dan snap ik het :smile:

2 likes

Andere hand net gedaan. Weet nog steeds niet waarom ik bedacht dit met links te doen, maar vind 'm daarom extra goed gelukt!

37 likes

Ik ben eigenlijk op zoek naar kant en klare, maar als ik echt niet anders kan vinden probeer ik deze en lak ik ze in een egale kleur

1 like

En als je er een design op wilt kan ik ze voor je maken!

2 likes

Revlon Ultra HD Snap in de kleur Daredevil

En eindelijk ook de allerlaatste beschadigde delen van mijn nagel weggevijld :cowboy_hat_face::cowboy_hat_face:

11 likes

Wat vinden jullie fijne normale nagellak die goed blijft zitten (ik heb dunne nagels die snel scheuren) en liefst ook niet al te lang duurt om te laten drogen?

Ik denk dat je naar een goede base- en topcoat op zoek moet gaan, gekleurde lak maakt in mijn ervaring niet zoveel verschil. Ik vind die van Essence fijn, de Anti-Split Basecoat en de Express Dry Topcoat, maar je hebt in elke prijsklasse producten voor verschillende nageltypes. Zou iig eerder investeren in een fijne basecoat voor jouw nagels dan in dure kleurtjes!

HEMA Delft Blue, gekocht toen ik in Delft was haha

15 likes

De Expressie-lakjes van Essie voldoen denk ik wel aan je eisen. Essie vind ik sowieso een fijn merk, al ben ik het wel met @Kwal eens dat een base- en topcoat gebruiken meer verschil maakt dan een specifiek merk. Maar Hema chipt bij mij wel iets sneller.

1 like

22 likes

Iemand tips voor cat eye gellak? Ik krijg het maar niet zo mooi als op de video’s etc. Heb verschillende magneten en lakjes geprobeerd maar misschien mis ik een stap?

1 like

Hoe ziet het er bij jou uit en hoe moet het eruit zien?

1 like

De insta filmpjes waar het kleur verandert/ beweegt, bij mij wordt het donkerder maar er is niet zo’n duidelijke verandering zichtbaar

1 like

Dat kan aan je lak liggen, maar ook aan je magneet.

2 likes