Haha ja mee eens! Zelfde hier
Oh nooooooo! Op voorhand mijn excuses!
Hahahaha geweldig, spot on hoor!
Ja sorry Nederlanders maar we klinken wel echt zo meestal
Hahaha super leuk, en ik vind het eigenlijk echt heel goed klinken
Vooral de doeiii is geweldig hahaha
Ook dat “drinkeh” dat is idd zooo Nederlands
schitterend! En mooie stem inderdaad
Hatsikideeeeeee
Haha vet leuk
Haha vet goed! Ik vind het echt wel Nederlands klinken!
Ik ben vorig jaar op vakantie geweest met een aantal Belgen en als die ons nadeden gingen ze ook heel chique en bekakt praten haha. Als ik een Belg nadoe, zeg ik ook alleen maar “allee” en “amai”.
Misschien een stomme vraag hoor, maar gisteren tijdens Temptation Island vroeg ik me af of ze in België het Nederlands ondertitelen (zoals ze bij ons bij de Belgen doen)
Ik denk dat ze bij ons gewoon iedereen ondertitelen? Begin nu zelf te twijfelen haha
@trompeloeil ben jij een insta blogger/influencer met Franse accountnaam? Je stem komt me zó bekend voor. Hier hoef je trouwens niet op te antwoorden als je niet wil.
Kreeg jij bij jouw audio ook de opmerking dat je zacht praat en lieve/mooie stem hebt? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat Nederlanders ons (w-vl) ook lief vinden praten (eigen kweek present)
Dat is ook geen overbodige luxe als ik het zo hoor Hoewel ik het wel steeds beter versta naarmate het filmpje langer duurt.
@slurfhondje Oh ja?
Vanaf de voice over?
Nee niet eens
Uw stem <3
Als ik een Nederlander na doe, ga ik niet de chique toer op hoor. Dan is het flodder-style asjemenoouuuu sodemieter op joh.
Haha nee, zeker geen influencer! Ik ga je even pm’en want ben wel benieuwd nu op wie je me vindt lijken
Een pleister = ne plakker