Als jij ze nou even gaat reviewen…
Wat leuk dat deze ook naar NL komt!
Ik had hem al gekocht in Duitsland, vind hem heel lekker. Het is wel chocolade waarvan je niet een reep in 1 keer op eet, het is niet van die dooreetchocolade zeg maar. Komt denk ik door het cacao-gehalte. Zo nu en dan een paar blokjes is heel lekker.
Voor de choco-mint-liefhebbers: in Duitsland is één van de 3 wintersmaken van Rittersport met munt, die moet ik nog proberen.
Ik geloof nooit dat die vies zijn. Waarom durf je ze zelf niet te reviewen?
Ik was laatst hiervoor naar jumbo gegaan maar ik kon alle nieuwe producten nergens bekennen En ik kon de veggiechef shoarma ook nergens vinden, zou het jammer vinden als die weg is want dat vond ik de lekkerste shoarma
Heb naar aanleiding van jouw post ook de PSL gehaald en ben uiteindelijk ook gezwicht voor de Salted Caramel Latte. Ik vond de PSL heel erg tegenvallen met alleen kokend water, maar hoe ik het nu maak is hij wel goed te doen.
Men neme een scheut(je) alpro soja vanille melk, ik warm dit even op in de magnetron, dan doe ik er een beetje karamelsiroop bij, dan het zakje PSL en daarna nog een beetje kokend water. Maakt 'm een stuk romiger en natuurlijk zoeter!
Moet wel zeggen dat ik de SCL lekkerder vind maar die ook op bovenstaande manier maak, dus heb die niet eens geproefd met alleen water…
Ik heb dankzij dit topic al zeker voor de tiende keer een zak van die ellendige kokos witte chocolade kruidnoten gekocht.
En maar jammeren dat het afvallen niet wil
In geen enkele Jumbo hier hebben ze de diepvriesproducten. Echt zo stom, want ik wil alles proberen
Ik mag toch wel hopen dat de supermarkten volgend jaar fancy gaan uitpakken met het songfestival en er dan allemaal tijdelijke nieuwe producten komen.
Ohmy dit klinkt geweldig!
Hier wel (hoogeveen)
Die speculaasbollen van de AH zijn inderdaad erg lekker!
Ik had vandaag ook voor het eerst een specolooscroissant gevonden bij de appie.
Specoloospasta was lekker maar de croissant vond ik wat droog helaas.
Geen idee hoe nieuw deze is, maar ik zag hem voor het eerst in mijn supermarkt (coop, deze week nog in de aanbieding ook). Vegan ikskoffie, ik vind hem top. Smaakt naar de caramel latte van Starbucks.
De hazelnootvlaai van de appie is echt goddelijk. Smaakt naar nutella, met een goede soort koek/brownie bodem. 11/10
Ik kreeg die laatst bij de AH mee in een klein pakje, vond 'm ook erg lekker, aanrader!
En??
Aah ik wilde dit zo graag lekker vinden! Maar t is vrij droge pindakaas met kunstmatige speculaassmaak erdoor. De stukjes kruidnoot zijn wel lekker maar ik kom niet verder dan een 5/10.
Droger dan gewone calve? Want de gewone is mijn favoriet