Ook heerlijk
Inderdaad ook heel erg lekker in Duitsland hebben ze after eight toetjes met mint creme en een dikke chocolade laag, zo lekker
Nee! Is te vergelijken met een krentenbol qua brood maar dan zonder rozijnen/krenten en met een zoete soort pasta, beetje spijsachtig, erdoorheen.
Ohh I love it, dit wil ik halen morgen
Lekkkkker
je bent niet goed
Ohhh speculaasbollen, dat klinkt echt lekker!
Ik sluit me helemaal bij @Kamerbreed aan. Chocolade en sinaasappel is echt amazing.
Groetjes van iemand die weleens 37 Jaffa cakes in 1 zitting heeft opgegeten
Dit. Net als ananas op pizza
Ik vond die pumpkin spice latte zo tegenvallen! Blegh, vond het niet te verteren moest er echt zoetjes in doen, en dat doe ik eigenlijk bijna nooit meer met mijn koffie.
Hmm ik eet die ook in 1 hap
Yes gewoon hier in Nederland verkrijgbaar😉Kipfirl zijn brosse koekjes gemaakt op basis van amandelmeel en vanillesuiker, erg lekker! Ze worden inderdaad vaak gegeten tijdens de kerstdagen.
Deze maar eens proberen zo.
Edit: Ben het nu aan het eten en ik ben fan. Zit echt veel crème in en kleine stukjes oreo. Denk wel dat je misselijk bent als je zo’n hele reep op hebt (en ja dat zeg ik en ik eet altijd bijna alles in 1x op). Maar ik ga hem zeker vaker halen! Heb alleen wel het idee dat op de verpakking meer oreo erin zit.
Als er in verhouding meer creme dan oreo inzit vergeleken de milka oreo repen, vind ik dat niet erg🙈
Ziet er goed uit
Grapje de reep gaat toch op.
Hou op hoor godzijdank was ik vergeten dat dit topic bestond
Morgen een rondje jumbo > appie > lidl
Dag dieet