Nee dat valt wel mee, nu koop ik zelf het liefst 100% biologische pindakaas en dat is erg vloeibaar. Dus ik vind Calvé al snel droog. Maar deze versie triggerde mijn nieuwsgierigheid.
Ohhh dan denk ik dat ik m wel heel lekker ga vinden.
Ik heb die ‘light’ vanille maple syrup-ijs van de ap meegenomen. Ben benieuwd!
Ik vind die Calve sinterklaas pindakaas heel lekker! Het is net zoals de gewone calve, met stukjes en kruimels kruidnoot. Ik hou zelf niet van zoete pindakaas, maar deze is gewoon net zo hartig als de normale calve maar dan met die zoete kruimels er doorheen. Ik vind hem lekkerder dan ik had verwacht!
Waarom hebben ze dit niet Pindaklaas genoemd?
Wow inderdaad, gemiste kans…
Vandaag meegenomen bij de Lidl, popcorn met gluhwein smaak. Echt mega lekker zoet met een soort speculaas kruiden. 10/10
Heb deze nog niet eerder gezien bij de Jumbo, dus is nieuw denk ik? Anyway… super lekker! Smaakt naar Amerikaanse pizza en zijn precies goed luchtig en crunchy. 8/10.
Heb ook bacon-cheese smaak in huis. Die komt later.
Ik vind die Hello repen altijd wel lekker, haal die altijd in Duitsland.
Daarom ik dacht hé lekker makkelijk bij de action🙈
Ik heb de speculoos croissant van de AH geprobeerd. Grote teleurstelling. De croissant zelf was heel droog en de vulling vond ik ook niet bijzonder lekker. Ik had gehoopt op een meer smeuïge binnenkant, maar ik vond het net fijn gestampte gortdroge oude speculaasjes die er in gepropt zijn. Echt jammer.
Bij van Delft heb ik de drop pepernoten geproefd en dat vond ik gruwelijk lekker. Daar zou ik zo een hele zak van kunnen eten.
Niet zo heel nieuw meer maar eerste keer dat het een geschikt moment was om te testen (lees laat thuis van het werk en geen zin om te koken).
8/10 maar met volgende opmerkingen:
- kleine portie. Dit is meer voor 1 persoon vind ik? Tenzij je er veel meer dan alleen gebakken aardappeltjes bij wil eten en het enkel als saus bekijkt
- ruikt wel sterk naar vleesvervanger. Ik heb er een lepel kersenconfituur, wat bouillon en peper bijgedaan. Dan vind ik de smaak wel echt lekker.
- heel weinig stukjes. Bijna enkel saus. Voor de belgen onder ons; doet me denken aan stoofvleesSAUS van bij de frituur.
Als het bij de frituur aangeboden zou worden zou ik het wel zeker bestellen. Wel met de lepel kersenconfituur bij dan
Omg!! deze is zo lekker. Kon hem eerst alleen vinden bij Jamin voor 4 euro.
Oeh, hier ben ik wel benieuwd naar! Heb je hem al geproefd? Is hij vergelijkbaar met andere vega(n) rookworsten?
Ik vind deze ook de lekkerste vega rookworst! Laatst gegeten met stamppot en het was een goede ervaring
Geen idee heb hem laten liggen. Maar zo te zien valt het goed in de smaak😉
Zag deze net liggen en dacht heeee die heb ik op t forum gezien KOPEN. Heb die middelste gekocht.
Ik was juist op zoek naar die middelste maar zag m niet bij mijn Aldi lag ie bij jouwe bij de gewone chocola of in een soort seizoensschap? Ik ga er dit weekend om vragen want lijkt me echt lekker