Ik ben helemaal weg van de plakjes, doet me echt denken aan jonge kaas. En de mozzarella smelt lekker goed! De Griekse kaas schijnt meer naar geitenkaas te smaken
Violife is echt goed! Plakjes zijn lekker zo maar smelten ook goed op een tosti. De greek style doet meer aan geitenkaas denken, mijn niet-vegan familie is er ook enthousiast over.
Ik vind de Greek cheese ook lekker! Zeer fascinerend hoe ze kaas zo kunnen nabootsen met maar een paar ingrediënten
Dit is niet nieuw denk ik. Een tijdje geleden werd dit ook besproken, omdat volgens mij iemand vroeg of dit nog te koop was. Kwam het net weer tegen bij ons in het tuincentrum (Groenrijk). Zo lekker! Smaakt precies zoals een hele lekkere fruit melk van vroeger (weet niet meer van welk merk). Er is ook een chocolade, vanille en banaan variant. En maar 1 euro voor 5 rietjes.
Haha dat was ik! Dus bedankt voor de tip, ik weet wat ik binnenkort ga kopen
Hey ik heb deze nog liggen met banaansmaak bedenk ik nu! Ga ik morgen meteen proberen.
Ik wilde vandaag de kaneel suikerbollen van de ap kopen maar ze hadden ze niet en wisten ook niet wat ik bedoelde
Ik heb deze vandaag geprobeerd, vond hem echt veel te romig helaas.
Ja echt wel geitenkaas achtig he?
Ja en daar houd ik niet zo van, vind bij echte feta juist lekker dat het een combinatie is van schaap en geit. Ik ga van de week nog wel de vegan plakjes kaas eens proberen.
Bedoel je de speculaas suikerbollen? Misschien is dat het probleem
damnit.
Maar ik zei nog wel vluchtig: ‘of speculaas ofzo’ maar kreeg geen reactie. Ga straks ff naar een andere ap.
Jaaa deze is écht top!!!
Nee ik vond ‘m ook echt helemaal niet bijzonder. Heel veel vlees en vis. Een aantal kerstproducten van vorig jaar en verder opgevuld met allerlei producten die ze het hele jaar door aanbieden.
Ik vind het altijd maar tegenvallen bij hun. Allerhande vind ik veel leuker om te lezen.