Ja, deze heb ik weleens gekocht. Je moet wel dadels lusten, haha. Mijn kleuter krijgt het soms op brood of op een pannenkoek. Ik vind het wel lekker.
Het proberen waard denk ik🙈
Ja keer gekocht op een beurs! De gezouten is nog lekkerder vind ik
Dit ga ik sowieso eten, waar zou dit staan? Bij de smeerkazen?
Omg!
Stokboord
Hahahah
Smaakt het ook een beetje naar chocola?
Ja jawel!! Niet zoals nutella natuurlijk en vooral de eerste hapjes, daarna proef je weer vooral dadel
Kijken of Groningen die heeft🙈 anders vast ook zelf te maken met dadels/rozijnen
Ja met de keukenmachine maar dadels zo fijn malen is efht moeilijk. Omdat er geen vloeistof bijzit pakt je keukenmachine dat niet goed en als je m dan te vol doet kan die oververhit raken. Dat heb ik een keer gehad dus nu koop ik het liever.
Is ook te bestellen via hun website volgens mij
Bedankt voor de waarschuwing!
@Eyimfihlo daarom laat ik dadels meestal eerst weken in warm water, worden ze iets zachter van en doe ik iets van dat week vocht erbij in de keukenmachine. Dan krijg je een soort zachte crème
Excuses voor het ongevraagde advies
Nee juist bedankt🤗 maar ik heb geen keukenmachine, dus met de hand of mixer is ben ik bang een beetje mission impossible😅
De Albert Heijn verkoopt ook dadelstroop en bij toko’s/buitenlandse supermarkten vind je het als dadelmelasse. Dan zou je bijvoorbeeld eerst een laagje chocoladepasta kunnen smeren en dan een laagje dadelstroop. Dan heb je misschien hetzelfde effect!
Bedankt voor de tip!
ik eet de kerrie. heel lekker.
het is alleen hele gekke textuur als je een plakje wil pakken. heel zacht ofzo
Ben benieuwd! Ook of de textuur of smaak veranderd als ik het op een broodje meeneem naar werk en pas rond lunchtijd eet