Nieuwe producten in de supermarkt #2

Heb deze een tijdje geleden gekocht maar vind het een hele saaie smaak eigenlijk, zou het niet nog eens kopen

Dit ziet er wel heel erg kipfilet achtig uit ook

Deze is er al een tijdje! Komt binnenkort wel een nieuwe smaak aan! Wat weet ik nog niet zeker.

De pecan witte honing -noten zijn ook echt een aanrader (HEERLIJK!!)

1 like

9 likes

Ik vind al die vega diepvriesdingen van de Jumbo er zo lekker uitzien, maar het is nergens in mijn stad te koop :persevere:

Oh ik mis kipfilet zo. Ik ga hier pakken van eten

Bij mijn jumbo ligt het op een hele gekke plek, niet bij de gewone diepvries spullen zegmaar. Het ligt ergens in een random vriesvak aan de andere kant van de winkel, bij groente en fruit in de buurt. Misschien dat dat bij jou ook zo is?

2 likes

Ik zal de volgende keer kijken!

Ik wil deze en de nuggets en kipcorn echt nog een keer proberen maar ik ben bij 4 jumbo’s geweest en geeneen heeft ze :frowning:

Er was er 1 die had in een random vriesvak ergens bij de vis de bitterballen maar dat vind ik saai want daar zijn al zoveel varianten van

Ohhh die schotsen zien er heel lekker uit!!

image

ik weet niet hoe nieuw deze zijn, maar ik heb de bitterballen geprobeerd en die waren écht lekker. Mijn man is niet vegetarisch en die vond ze ook erg lekker.

2 likes

Waar vandaan?

Deze zijn idd zo lekker! Echt vergelijkbaar met die van Beckers

Zitten hier nou doperwten in? Vind dat zo vies :expressionless: zonde

Die zijn van de lidl. Heb ze laatst ook geproefd, maar ik vind het heel jammer dat er in veel vega dingen champignons of andere paddenstoelen zitten. Vind die dingen zo vies. Al proef je het bij de BizBiz bitterballen amper hoor, maar toch…

1 like

Jaaaa die zijn heel lekker. En een stuk goedkoper dan de vega van Mora.

Ik vind het echt top dat steeds meer merken vega dingen maken maar ik hoop toch dat er snel iemand een keer frikandellen gaat maken want er zijn zoveel kroketten/bitterballen nu

(Heb die van Beckers gehad maar vond ik niet lekker)

2 likes

De vega boomstammetjes van de AH mis ik wel heel erg :sob:

4 likes

Jaaaa die waren echt geweldig :slightly_frowning_face::broken_heart: