Ik vind de braadworst van de vega slager echt net frikandellen. Op een broodje echt top.
Ik vind de chicken free slices van Quorn ook best wel op kipfilet lijken!
Dit zijn echt de lekkerste vega bitterballen die ik tot nu toe heb gehad! Binnenkort de kroketten ook maar eens proberen Jammer dat ze niet vegan zijn trouwens.
Huhhhh naar frikandel smaken?? Dat proef ik er echt totaaaaaal niet in hahaha
On topic:
Dit maar eens uitproberen
Zaterdag, met friet
Ja of speciaal maken! Ook zo lekker
De diepvries versie? Ik had ze als vervanging voor broodje knakworst maar vond het eerder broodje frikandel.
Dat is dezelfde als de diepvriesversie
Ja die liggen bij mijn jumbo in de diepvries haha. Maar dan hebben we het wel over dezelfde!
Oh heh… das wel raar! Wij eten m met veel jus en dan bij de stamppot. Niks frikandellerigs aan vind ik
Ik vind 'm ook super erg naar frikandel smaken. Super lekker. Maar misschien komt dat omdat ik dat eerst hier had gelezen
Ik mis nog wel echt lange, slappe frikandellen die kapot scheuren als je ze vastpakt. En die gewoon verkrijgbaar zijn bij Bram
Ik vond het ook totaal niet op frikandel lijken inderdaad!
Ik vind m extreem op frikadel lijken, zeker als je 'm op een grill mikt. Sowieso met dat velletje en zachte binnenkant
Oké ik ga het een keer eten met gedachte dat ik een frikandel ga eten en met speciaal. Kijken of dat wat uitmaakt.
Dit is bijna hetzelfde geloof ik, deze vind ik ook erg frikandellerig.
https://www.jumbo.com/jumbo-veggie-chef-vegetarische-braadworstjes-200g/306007STK/
Ik was vandaag te lui om een extra pan te pakken dus ik gooide er eentje in de oven bij de rest van mn eten, en toen ie eruit kwam leek het ook gewoon sprekend op een frikandel.
Ohh dan ga ik deze een keer proberen!
Had die van DVS ook geprobeerd omdat mensen zo zeiden dat het erop leek, maar ik vond dat echt tegenvallen. Alleen dat knapperige randje met een zachte binnenkant vond ik erop lijken. Had hem zelfs in de frituurpan gedaan ookal staat dat er niet op dat het kan/mag omdat ik dacht dat het dan misschien meer naar frikandel ging smaken maar vond van niet
Iemand al de paaseitjes v d jamin getest?
Omg paaseitjes van de Jamin.
Ik ben erg benieuwd naar deze!