Nieuwe producten in de supermarkt #2

Nog niet! Wel snel hoop ik, vooral de tien nieuwe smaken.

1 like

Was een beetje gek. Soort tomatensaus achtig iets met brokjes soja. Het was niet vies maar zeker geen stoofpotje zoals ik ze ken

Zag ze vandaag op Picnic staan!

1 like

Ik zag de post op fb van de Jamin en in de reacties staat dat ze dit jaar ook een eitje met pizza-smaak hebben :confounded:

En o.a. ook: zure matjes, oma’s cake en citroen.

Ik zag in de veggiegroep op Facebook iemand een reclame van een Belgische snackbar delen, daar verkochten ze frikandellen van DVS vs Mora. Ik hoop dat die ook naar Nederland komen!

1 like

Las ook iets op instagram bij snackspert over nieuws van DVS, dus kijk er niet raar vanop als dat gaat over frikandellen🙈

1 like

Ik heb net deze in Italië gegeten en omg ze zijn revolutionair gewoon. Citroen met kinder goodness wtf echt geweldig :scream: Ik ga nu speuren of ze ook naar ergens in Nederland te vinden zijn.

download

19 likes

Omggg ja ik weet nog dat ze het ook over nuggets hadden destijds maar die zijn ook nooit gekomen,ik hoop zo dat het snel hier in de winkels ligt

Als je nuggets zoekt: Die van vivera zijn top!

Ik heb de pizzasmaak op, en ik kan iedereen zeggen: doe. het. niet.

Dit was echt het goorste wat ik de laatste tijd heb gegeten. De binnenkant smaakte naar die hartige Sultana’s (met pizza/tomaten smaak?) en dat gecombineerd met dat weeïge van de chocola. Walgelijk.

12 likes

Ik haat mezelf nu al, maar ik weet gewoon dat ik het zelf moet proberen gewoon om te weten hoe ranzig het is. Ik heb ook ooit van @Botsautobob chocola gehad met kaascrackers erin, die geur alleen al haha.

9 likes

Haha wie weet is mijn smaak gewoon niet in orde, en vinden jullie ze hartstikke lekker. Van de week ga ik de rest proberen.

Die met boterkoek lijkt me opzich niet verkeerd🙈

Zou deze ook naar NL komen?:innocent::innocent:

1 like

Geef je hier een seintje mocht je ze vinden?

1 like

Melk roos framboos is wel echt de schattigste naam/combinatie ooit

9 likes

Sowieso! Tot nu toe nog geen succes helaas :frowning:

1 like

Wel banaan erdoor dan.

4 likes

Deze klinkt echt ZO lekker

Waar kan je deze dan kopen? Alleen via de webshop?

“Eat your heart out! Twee in één: een bossie rozen én een reep chocolade. En dat in de vorm van een hartje. Daar ga je toch helemaal van framblozen? Geef 'm aan je lieffie, je moeder of wees je eigen hartendief en geef 'm lekker aan jezelf. Alle lof voor self-love. Ja toch!”

De tekst erbij ook haha. Framblozen :blush:

11 likes