Ik word er helemaal framblij van
Is pindakaas nieuw? Zo’n populaire smaak hebben ze toch vast wel eerder eens gemaakt?
Die van de jumbo waren heel lekker/populair toch?
Oh help ik voorzie dat ik te veel pindakaas paaseitjes van de jumbo ga kopen dit jaar als ze terugkomen
Kut ik was die paaseitjes vergeten. Maar nu weet ik het weer, die waren echt tering lekker
Deze liggen nu bij de Aldi, ik heb die groene met praline crunch. Echt zulke lekkere chocola!
Edit: op het plaatje staan geen groene maar er zijn verschillende soorten.
Oeh lekker! Hoop dat ze de discodip ook weer hebben.
Ben zo benieuwd naar dit merk!
Haha ik dacht echt precies hetzelfde. Shit ik weet nu al dat ik de verleiding niet kan weerstaan als ik die pindakaas eitjes weer tegenkom
Ik was ook nieuwsgierig ben bang dat het een beetje tegenvalt, dat het net niet pizza is
Mocht iemand de spinazie feta variant proberen zou die persoon dan een foto kunnen maken van de achterkant met de voedingswaardes?
Jaaaa!
Yeey!
Ik ben daar toen echt van aangekomen. Zo lekker
Uit een aanbiedingenbak van de Aldi, dus vrees niet in het standaard assortiment. Duidelijk MELKchocoladepasta (lastig uit te leggen maar een lichtere smaak dan gewone chocopasta) met stukjes koek die verrassend genoeg niet naar oreo smaken, maar naar bastogne. Vond het een verassende combinatie. Voor mij iets te weinig chocolade, maar voor wie evenveel van chocola als speculoos voor op brood houd lekker denk ik
Die worstjes zijn fantastisch! Wel heel ‘echt’. Ze deden me heel erg aan runderworstjes denken.