Uit een aanbiedingenbak van de Aldi, dus vrees niet in het standaard assortiment. Duidelijk MELKchocoladepasta (lastig uit te leggen maar een lichtere smaak dan gewone chocopasta) met stukjes koek die verrassend genoeg niet naar oreo smaken, maar naar bastogne. Vond het een verassende combinatie. Voor mij iets te weinig chocolade, maar voor wie evenveel van chocola als speculoos voor op brood houd lekker denk ik
Die worstjes zijn fantastisch! Wel heel ‘echt’. Ze deden me heel erg aan runderworstjes denken.
Ohhh nou ben benieuwd hoe ik ze ga vinden. Heb de worstjes meegenomen en ga ze van het weekend uitproberen.
Ik heb die worstjes op en vond ze echt lekker!!
Heb hem ook gister gehad, eens met jou helaas!
Ik was vandaag bij de Jamin en toen keek ik even naar de nieuwe smaken eitjes. Heb even staan twijfelen om ze mee te nemen om ze te reviewen, maar ben nog niet echt in de paasei-stemming. Ik haal ze binnenkort wel
Nieuwe smaken:
Pizza/melk
Grootmoeders cake/melk
Boterkoek/melk
Orange/puur
Red velvet/wit
Gevulde koek/melk
Speculaas/wit
Café noir/melk
Chai latte/puur
Zure mat/melk
Ik las even over ‘cake’ dus ik had vraagtekens bij ‘grootmoeders melk’.
Kan me weinig voorstellen bij zure matten en pizza smaak🧐
Die is voor in die extreem dure monicabox. Hoop dat ie ook gewoon in de winkels komt eigenlijk, ben wel benieuwd
omg… ik word er bijna emotioneel van
Dit is het ijs uit mijn dromen
Jaaa! Hij was al gelanceerd voor Amerika en Duitsland en vandaag is het Nederlandse event. Dus yaaasss
Mijn vriend heeft deze afgelopen week gegeten en was heel enthousiast. Zelf nog niet geproefd maar ga het komende week proberen. Hebben jullie deze al gegeten?
Zijn ze dun, zoals Franse frietjes? Of wat dikker?
Nee maar ik ben benieuwd naar de voedingswaarden. Heb er een tijdje geleden naar gezocht maar kon t nergens vinden
Ik dacht eerst dat het chips waren haha
Omg. Denk dat ik hier toch mijn eigen mening over wil vormen
Wat viel er zo tegen? Ik wil hem eigenlijk ook wel proberen haha.
Oh nee dit kan ik me echt helemaal voorstellen. Don’t mess with bonbon bloc