Ook gevonden bij ekoplaza, is best lekker! Kan het niet helemaal omschrijven maar lijkt qua smaak wel wat op die chocolade sigaretten
De pindakaas paaseitjes van de Hema geef ik wel 9/10!
De pizza paaseitjes van de Jamin zijn wel echt goor (zoals verwacht)!
Ik heb ze geprobeerd, vind ze wel lekker! Alleen niet te lang in de Airfryer doen, had 9 minuten gedaan.
Niet perse nieuw volgens mij maar wel vernieuwd zo te zien (en mijn AH had ze eerder nog niet)
Iemand al gehad? Lijkt me heel erg lekker! Volgens mij zijn ze vegan
Ze zijn niet vernieuwd oid, alleen een nieuwe verpakking. Deze zijn heel lekker en idd 100% vegan!
Deze zijn echt lekker!
Ja die zijn lekker! Zou ze wel iets langer in de oven/pan/airfryer doen dan dat er op staat. Maar ik houd dan ook van écht krokant.
Dat is deze, alleen de verpakking is anders. Idd vegan, en erg lekker!
Ik heb de gekke smaken van de jamin paaseitjes gekocht, behoefte aan een review?
Dit lijkt mij een retorische vraag
Thanks voor de tip! Vind ze ook echt top én lekker crunchy.
Jaaa!
Hehe oke! Denk dat het vanavond wel lukt
Oke nu al:
Kokos melk:
Lekker! Kokos proeft licht chemisch maar niet te overheersend.
Pizza melk:
Wat is dit? Echt heel apart… Italiaanse groenten smaak met choco. Heel erg wennen en niet echt geslaagd…
Watermeloen melk:
Heel zoet. Watermeloen smaak is niet te overheersend, wel lekker!
Zure mat melk:
Haha, deze is top! Zuur en chocola tegelijk. Prima te doen.
Gevulde koek melk:
Hmm… weet het niet. Proef niet echt gevulde koek maar wat dan wel?
Knetter suiker wit:
Er knettert niets. Vooral zoet. Oh wacht heeeel licht knettertje.
Boterkoek melk:
Proef geen boterkoek.
Volgens mij zijn de reacties redelijk unaniem haha! Dit is echt mijn favo vega schijf! Ook heel lekker in stukjes in een salade of een wrap
Ik eet deze nu. Echt heel lekker!! Eindelijk een dip die ook echt naar kaas smaakt. Dit ligt in de koeling bij de kaas en Garlan enzo.
Kan iemand me vertellen of de HEMA paaseitjes met discodip cremevulling nog komen? Er zijn nu massieve discodip eitjes met knetter, maar die hoef ik niet
Dit is helaas de lineup van dit jaar… Vond de normale discodip van vorig jaar onwijs lekker, ook door die cremevulling inderdaad. Dit jaar heb je die knettersuiker en is het gewoon een normale chocoladevulling. Moet zeggen dat ik van de discodip ook minder merk. En ze zijn een stuk kleiner dan de andere paaseitjes
Heeft iemand de wit matcha limoen van Hema al geprobeerd? Ben benieuwd hoe die smaakt en heb nog nooit matcha op dus zou niet weten waar dat naar moet smaken.
Noooooo wat k*t! Ze zijn zo mini ja. De cremevulling was heel populair, don’t change a winning team Thanks!