Nieuwe producten in de supermarkt #2

Die zijn zoo lekker!! Niet nieuw haha

1 like

Heb die al een paar keer gekocht! Zo lekker

Heb ook echt de neiging hem te halen want hou zooo van die geur

Ja is echt lekker

Ja ik had ook even een verdrietig moment vanmiddag in de Hema :cry:

Edit: toen maar massieve witte meegenomen, daar kun je niet snel mee de mist in gaan.

Ik vind de crispy van de Hema opeens heel anders proeven dan normaal :frowning: Een beetje als die Smurfen chocoladesticks die er een hele tijd geleden waren. Meh, de crispy waren m’n favoriet :frowning:

1 like

@Flinders, dit is wat voor jou :wink:

1 like

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Haha omdat ik zo’n grote baby ben zeker :yum:

Dat zijn je eigen woorden :yum:

Je gebrek aan ontkenning zegt genoeg :kissing_heart:

No way! Dit is echt mijn droom!
Dit moet ik gaan in slaan en mee naar huis nemen - Hier hebben ze bijna alleen Johnson & Johnson’s baby producten. Niks mis mee, maar niet zo nostalgisch als dit. I WANT

Beetje teleurgesteld door de nieuwe Ben & Jerry netflix & chilled smaak. Beetje matige pindakaassmaak.

Oh neeee, wilde net vanavond NYP gaan bestellen en dat ijs dus. Maar verder wel lekker?

Ik heb dus alleen dat ijs besteld bij NYP zelfs :sweat_smile:. Maar moet wel zeggen dat na wat hapjes en vooral de hapjes met swirl erbij wel erg lekker zijn.

Hahahaha speciaal voor het ijs. Geweldig.

Ik moet ook eten dus goed excuus om er een pizzaatje bij te doen dacht ik zo. Ga toch maar proberen want de combi van ijs klinkt wel als een droom eigenlijk.

1 like

Haha waarom zou je willen dat je interieur ruikt naar iets wat je associeert met babypoep. Ik snap die wasverzachters ook niet.

15 likes

Ik associeer het juist met een lekker fris gewassen baby :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja ik associeer het met die vers gewassen baby en zo’n luier emmer die half open staat.

13 likes

Ah ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen!