Ik vind hem helaas ook tegenvallen
vlakke pindakaas, die pretzels kan ik niet terugvinden en weinig brownie. Vond het ook wat vreemde nasmaak aan zitten. Heel jammer…
Ik vind hem helaas ook tegenvallen
vlakke pindakaas, die pretzels kan ik niet terugvinden en weinig brownie. Vond het ook wat vreemde nasmaak aan zitten. Heel jammer…
Eigenlijk ben ik heel blij dat 'ie jullie tegenvalt. Dan ga ik tenminste niet een hele bak B&J opeten
Die Côte d’Or met karamel is alleen bij de jumbo verkrijgbaar zie ik net dus dat is een beetje mijn redding
Kom in mijn speurtocht wel die reep met gekarameliseerde amandelen tegen. Die is in de bonus. Help
Okee ik weet niet of ik in het juiste topic zit, want het is niet nieuw. MAAR eerst was er van Calvé een pindakaas uitgebracht met speculaas smaak (roze verpakking), en nu kan ik deze nergens meer vinden. Iemand enig idee of die eruit is gegaan, of kan ik deze nog ergens vinden?
Die smaak was zooo lekker
Was die niet voor de Sinterklaasperiode?
Oh wow ik zie ze nooit in de winkel, maar thanks!!
Hier ook geen goede ervaring! Heel droog en weinig vulling
Deze gevonden bij Aldi (wel weer duitsland, maar misschien wonen er hier meer dicht bij de grens, ook voordelig tanken trouwens ) 2,69
Deze had ik ook uit Duitsland, bij de lidl. De cheesecake was lekker, maar dit toetje stelde me teleur. Het witte is een soort slagroom/bavarois maar met weinig smaak, bovenste is te bittere chocolade, de caramelcreme was wel lekker. Ik dacht 2,89.
Ipv de tostini dan maar een pizza donut bij de Combi meegenomen voor 99 cent, zag er beter uit dan het klinkt, review ik denk ik morgen
Behoorlijk slechte foto maar deze pizza donut was oké deeg goed, niet droog maar soort van “mals” smaak van de salami mocht beter naar voren komem, en meer kaas, altijd meer kaas😅
Samen met deze
Waar ik trouwens ook niet veel smaak aan vond zitten
Niet echt nieuw meer, maar zijn qua smaak en structuur dus ook echt cacao muffins en niet zozeer chocolade. Al komt chocolade cake al meer in de buurt dan brownie. Had ze droger verwacht, maar smeuïg zijn ze zeker niet.
Nu we het toch over Tony hebben, weet iemand wanneer de Valentijnsreep in de winkel komt? Ik hoop deze week al maar gok pas rond Valentijnsdag Hij lijkt me zooo lekker
Ik zag hem zaterdag bij de bijen.korf!
Hij lag al in de nettorama
Nu dat de paaseitjes al in de winkel liggen, zou het delixcieus assortiment van lidl ook weer snel terugkomen?
edit: pasen is pas in april??? Wow om een of andere reden dacht ik dat het in februari was
Ik eet nu dit:
op brood trouwens. Uit Duitsland wel, volgens de verpakking neu
Smaakt als bosbessen yoghurt maar dan dikker
Also ik zag op de site van philadelphia dat dit bestaat en ik wil het
Ja dit hebben ze al een tijdje in Duitsland. Ik hou meer van de Milka Philadelphia.