Klopt die had ik al wel gezien😇, maar was nieuwsgierig naar die verse
(Niet mijn foto)
Deze zijn echt goed! Niet zo lekker natuurlijk als de “volle” variant die je zelf maakt. Maar zeker net zo goed als zo van de supermarkt, alleen dan (voor de mensen die daar op letten) stuk minder calorieeën.
Lekker met die net gesmolten chocolate chip stukjes
Was gewoon nieuwsgierig🙈
Ja zelfs gekocht
Ik vind de chocolate chip ook lekkerder!
Zou ze allebei waarschijnlijk niet opnieuw kopen.
Welke vulling zit er in? Is het aan te raden?
Deze is er al sinds de zomer ongeveer! Alleen te verkrijgen in het restaurant trouwens en niet los bij de bakkersafdeling (althans bij mij) dat had ik zelf fijner gevonden.
ik heb m echt nog nooit gezien, is dit bij alle hema’s?
ik wil dit. nu.
Geen idee, maar ze liggen bij het andere gebak in de lunchroom zelf bij die van mij (Rotterdam centrum). Was er eerst nl echt lang naar op zoek op de bakkersafdeling maar daar liggen ze dus blijkbaar niet.
Dacht ik wat nieuws te hebben gezien🙈 had zo nog nooit eerder gezien maar zien er zoveel beter uit dan de gewone
Nou misschien dat ze eerst in een paar filialen zijn uitgebracht? Want door dat bericht zou ik ook denken dat ze nieuw zijn.
Ik heb de tompoucedonut ergens vorig jaar (vlak na de zomer?) gegeten maar ik vond 'm helemaal niet lekker.
Waarschuwingen waardeer ik altijd erg🙈
Ik zou gewoon voor de tompouce gaan!
Daarvan vind ik altijd dat stukje bladerdeeg zo sompig en taai🙈 (ben verder niet verwend hoor) dus hoopte dat bij de donut dat meeviel🙈
Deze zijn heerlijk! Helaas kwam ik er te laat achter dat er gelatine in zit, maar anders dan zou ik ze elke week eten
Haha ja vind ik ook vaak. Maar donuts vind ik (in Nederland) sowieso al bijna nooit lekker en deze zijn echt slecht. Wat flauwe room en glazuur maken het er niet beter op.
Misschien dus binnenkort toch maar eens zelf ondervinden🙈