Klopt donuts die lekkerder zijn dan chocolade(taart) heb ik nog niet gevonden🙈 dus 9/10 pak ik dan toch maar iets van chocola
Volgens mij niet nieuw, wel heb ik dit voor het eerst gegeten. De Verkade meesterbaksels brosse brownies. Niet lekker. Zou het zeker niet meer kopen. Ruikt veel belovend, smaakt naar niks met eiige nasmaak. Geen brownie smaak in ieder geval.
Ik was in een hema waar op de bakkersafdeling lag, dit zal dus per filiaal verschillen
Ja, vandaar dat ik dat ook aan gaf.
KitKat Gold ligt trouwens 17 februari bij AH en AH to go’s!
De luxe Hema tompouce is een aanrader (lekkerder dan de gewone)
Ik had de karamel versie en die was best prima! Zou het niet opnieuw kopen, want er bestaan lekkere koekjes, maar wel lekker dus. (Ik probeerde ze via SCOUPY)
Afrader
Kan niks onderscheiden en ze smaken allemaal te zoet. Die van de Hema zijn beter (en groter)
Verder kom ik niet
Die witte met spikkels is nougat. Dat weet ik alleen omdat ik er een heel zakje van heb.
Dankje!!!
Haha love it, net een paasei bingo
Die oranje/rode met blauwe stippen is speculoos. En blauw/paarsig met blauw zilvere stippen is pretzel.
Zelfde verhaal als @Schrodinger haha
Die mintkleur is macaron vulling en de rode is een vulling met speculoos
Van de rode had ik maar 1!!! Schofterig hè
Bruin met rode stippen is de brownie!
Ja! Onderkant is melkchocolade en bovenkant witte chocolade met karamel (dus beetje extra zoete witte chocolade idee)
Ik wil hem zo graag reviewen maar ik mag nog niet Ga hem vanavond stiekem in mijn man zijn lunchtrommeltje stoppen. Ja valentijn is commercieel en blablabla.
Maar ik moet weten hoe dit smaakt.
En hou van me sgat
Thanks voor deze post, heb nog een stuk in de kast liggen maar was het al vergeten hahaha ga meteen een stukje eten
Ik vind deze reep heerlijk!
Tomponut