Nieuwe producten in de supermarkt #2

Donouche?

6 likes

10/10 would recommend
Dat koekjesdeeg van de jumbo is top

36 likes

Oh dit ziet er toch wel echt lekker uit!:heart_eyes:

1 like

Zijn ze ah tripple chocolate-achtig of meer subway-zacht? Of iets totaal anders?

Ik las tampon :disappointed:

Net als die ah versie, maar er staan instructies op voor zowel wat zachtere als knapperige, dus je kan het zelf een beetje aanpassen

5 likes

Weet iemand of er dit jaar weer paaseitjes komen bij de Hema die je zelf uit kan kiezen (scheppen)? :slight_smile:

Ja, dat wil ik ook weten. Ik mis de OG discopdip. Die stomme knetter variant is helemaal niks.

6 likes

Ja die was lekker!! En die met karamel (zonder zeezout!)

1 like

Van wat ik heb gehoord komt dat er wel weer ja, maar geen idee wanneer. Zullen dan wel dezelfde smaken zijn als die je nu in de zakjes kunt kopen.

Geen idee of dit echt nieuw is, maar ik heb deze sinds vandaag ontdekt. En hij is echt zó lekker! Hij smaakt echt PRECIES hetzelfde als de rode Danootje van vroeger <3

20 likes

Dit at ik elke ochtend in IJsland, niet exact deze smaak. Ze hebben daar een stuk of 20 skyr smaken :heart_eyes:

1 like

Waar heb je deze smaak gekocht? Klinkt lekker!

Oeh 20, wat een luxe! Kun je wat highlights van smaken noemen die we hier niet hebben maar wel super lekker zijn? :smiley:

1 like

Bij de Coop! :slight_smile:

1 like

Ik ga morgen kijken, thanks!

1 like

Vast tijdelijk, maar kijk hoe leuk

5 likes

Vooral heel veel fruit smaken, maar het is al maanden geleden dat ik daar was…

Zag deze laatst in de AH en wil dit denk ik vanavond eten. Heeft iemand dit al gegeten en hoe was het?

4 likes

Ja, is best populair! Zie vegetarische topic ook. Maar hij is lekker, zeker als je 'm goed bakt in een pan. Lekker gekruid, goede textuur. Niet super kipfilet achtig in de manier waarop het zich gedraagt, maar heel lekker. Wel een beetje zout vind ik

1 like