Nieuwe producten in de supermarkt #2

Zag deze tussen het gebak liggen. Weet niet of het nieuw is, maar had het zelf nog nooit gezien. Iemand ervaring?

5 likes

Jaaa deze is zo lekker!

1 like

@Diamonds Hoe was dat koekjesdeeg dat eigenlijk niet bedoeld is om rauw te eten? Ik heb cravings maar wil niet weer zoiets teleurstellends als die eetbare cookie dough halen.

Ik heb die van de zandkoekjes gehaald maar was rauw echt niet lekker. Rook en smaakte naar het plastic waar het in zat. Eenmaal uit de oven wel lekker gelukkig!

2 likes

Dat zandkoekjesdeeg was rauw inderdaad echt niet te eten :weary: Was zo vies…

En die American chocolate chip cookie dough was wel beter maar vond ik ook een vreemde (na)smaak hebben… Zou het helaas niet opnieuw kopen

Echt jammer

1 like

Niet helemaal nieuw maar lijkt mij hier wel de beste plek om het te vragen: is deze pizza een aanrader?

2 likes

Ik weet niet in hoeverre dit een nieuw product is, maar ik zag dit gisteren voor het eerst in elk geval (in de Jumbo). Heeft iemand dit weleens gebruikt? Werkt het? Het lijkt mij zoiets dat na 5 minuten met slinger en al naar beneden komt, maar als het wél werkt lijkt het me heel handig!

Heeft iemand dit al gezien/geproefd?

7 likes

Ik heb gelezen op facebook dat je het momenteel alleen bij groothandels kan kopen

1 like

Dit lijkt me fantastisch! Hopelijk komt het snel bij AH of Jumbo ofzo.

2 likes

Nee maar het is vegan en ik wil het!!

2 likes

Ik vind hem ergggg lekker

1 like

Ik had eindelijk het eetbare koekjesdeeg van Jumbo gevonden, uit gulzigheid gelijk 2 potjes van die hazelnoot en chocolade meegenomen. Net een paar mini hapjes genomen en vind t geen aanrader :weary: Zo jammer

2 likes

Dit is fantastisch, nooit meer gedoe met slingers ophangen met punaises, plakband of weet ik veel wat. Hangt stevig en duurzaam. Heb ze nu een paar jaar en het is ideaal!

1 like

Top! Dan ga ik het ook proberen

Hoe hang je dit dan op? Ik zie het echt niet

Hij staat in de webshop van Sligro! 2,84 exclusief btw voor en fles van 80cl. Dus hij zal bij de Sligro liggen!

1 like

Ik zit er dus ook al een hele tijd naar te kijken en snap er geen bal van.

@Zoeva
Zoals ik het begreep van de achterkant van de verpakking, klem je dingetjes in de hoek tussen muur en plafond. Denk dat het met een soort veertje werkt.
@Waterverf thanks! Nu ben ik wel enthousiast!

1 like

Je knijpt ze samen, dan plaats je ze in een hoek en laat je ze los. Ze veren dan terug en haken zichzelf vast en jij kunt aan die dingen je slingers knopen.

5 likes