Nieuwe producten in de supermarkt #2

En dat werkt goed? Dan moet ik het echt hebben! Kan ik eindelijke slingers etc ophangen!

Ja, ik ben er echt enthousiast over :grin:
Een feestje om te gebruiken tijdens een feestje :partying_face:

3 likes

Nou dit klinkt inderdaad handig!

Schijnt vooralsnog alleen voor de horeca te zijn. Ik was vanmiddag bij de Makro op zoek naar deze, maar daar hadden ze hem niet.

1 like

Ja deze zijn heel handig!

1 like

2 likes

Ja er is ook eentje met falafel, en nog eentje met geroosterde mais en kidneybonen volgens mij.

Ook iets met eigen merk vega kroketten.

1 like

Nog niet kunnen vinden, ik ga googlen!:see_no_evil: kroketten van Appie of Aviko?:innocent::innocent:

Lekkkker

1 like

Geeeeen idee waar ik het moest plaatsen maar bij de helft van de AH’s kun je nu een box kopen voor vijf euro met een waarde van tien.

3 likes

Leuk idee maar weg met die worst. Van de 1000 was er heus wel nog een vega optie. Geen haan die daar naar kraait.

10 likes

Ik ben er wel blij mee.

19 likes

Huh er staat toch nergens dat het om een vega box gaat?

5 likes

Whuttt, ik wil dit ook! Kan je ergens vinden bij welke AH’s dit is?

Nee dus? Hoe makkelijk is het om zoiets vega te doen, zonder dat iemand t merkt en waarmee je dan iedereen (of iedereen min vegans) blij kunt maken. Dat zijn toch kleine dingen die makkelijk veranderd kunnen worden.

1 like

Nee helaas. Ik ben op de gok heen gefietst haha.

1 like

Nou dan geef je de rookworst weg, doe ik ook met de jam. En wanneer is het wel oke? Want als je vlees eruit haalt is het nog niet vegan. Dan schop je alsnog de veganisten tegen het zere been aan.

5 likes

Dat is precies niet het punt.

Weet ik maar ze kunnen moeilijk aan iedereen zijn wensen voldoen.

2 likes

Waarom zou de AH dat doen? Hoeveel vegetariërs heb je eigenlijk in Nl? De grootste groep eet gewoon vlees en de AH heeft niet tot doel de wereld of de dieren te redden.

3 likes