Omdat vlees niet meer een vanzelfsprekendheid zou moeten zijn. Zoals gezegd: geen haan die er maar kraait als er geen vlees in had gezeten. Zulke kleine veranderingen zijn makkelijk te maken. Zeg ik nou echt zoiets debiels??
Je principe is niet debiel, maar het komt een beetje als donderslag bij heldere hemel. Niet nodig om dat punt nu te voeren, imo.
Dinges is gewoon blij met haar doos, laat haar lekker.
Iedereen moet lekker blij zijn met zijn of haar doos. Dat is het punt ook niet hé. Dozen for all, no doos shaming, je suis doos. Ik heb commentaar op de Albert Heijn, niet op haar doos.
Maar van jou mag er geen worst in de doos
Haha prachtig. Nee maar snap zowel jou als @Banananana
Het kan inderdaad makkelijk vegetarisch zonder dat de meeste mensen het merken, maar zulke dozen worden nu eenmaal niet gemaakt om iedereen tevreden te stellen. Als je geen lactose mag, kan je al enkele dingen niet eten, als je geen gluten mag,… en als je niet graag poetst zijn die doekjes ook al voor niets
Denk dat je nog steeds als vega(n) zulke boxen beter niet koopt. Tis een beetje een gemiste kans maar wellicht zit er in de boxen niet steeds hetzelfde?
Geen opgedrongen worsten in dozen plz
Nou tegen een goeie knakwortel in m’n doos zeg ik geen nee
He jammer, ik zag 19 nieuwe berichten in dit topic dus ik hoopte op nieuwe producten, maar het bleek toch weer een vega-vegan discussie te zijn
Dat deze vega-discussie is doorspekt met woordgrappen doet me dan wel weer deugd.
Haha, i see what you did there
Dit is echt top!! Valt ook niet, waar heb je dit gevonden? Zoek ze namelijk nog
Raad het iedereen aan haha
Dit was bij de Jumbo Foodmarkt in Leidschendam
Ik vind het vergezocht ja. En ik vind er ook een tegenstrijdigheid in zitten, de hele AH ligt vol met vlees. Als ze iets willen bereiken, dan doen ze daar iets aan. Maar goed we weten allemaal dat de AH niet zulke doelstellingen heeft, dus daarom vind ik het nogal een random opmerking dat die ene rookworst er niet in zou mogen.
Maar de AH is juist zo bezig met onderzoek naar nieuwe vega producten, dus het had wel bij ze gepast.
Omg lekker!!! Ik koop deze altijd in Duitsland
Maar denk je echt dat daar idealisme achter zit? Dat geloof ik niet, ook niet als ik kijk naar hun aanbod qua vlees, qua hoeveelheid en prijs.
Hmm, na hun gedoe met de kippen idd niet nee.
Ik heb drie smaken hema eitjes gehaald. Ik weet niet welke nieuw zijn maar ik geef aardbei 6.5/10, stroopwafel 8/10 en tompouce 5.5/10. (Ik kreeg een gratis echte tompouce omdat ik bijna jarig ben, jippie)
Nee maar er zitten wel tumtum’s in