Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik dacht red velvet (of was die er al) en die ene die hierboven was geplaatst. Verkrijgbaar bij Albert Heijn.

Deze heb ik staan. Kreeg die van de jumbo maar ik mag geen haver. Mocht iemand m willen en in omgeving Amsterdam wonen :grinning::+1:

Ja die heb ik ook! Even goed opkloppen, laten staan (dan wordt ie nog lobbiger)

1 like

Oh goed dat je t zegt, ik heb nog amandelmelk in de koelkast staan maar ik kan dus gewoon volle melk gebruiken?

ik vind amandelmelk in de koffie smaken naar alsof je op een potlood kouwt en zuigt, zon zurige hout smaak

10 likes

Duidelijk! Ik blijf bij normale volle melk :joy:

de vegan juicy steak van de Lidl, €1,99.
Een dikke aanrader! De structuur vond ik wel een beetje sponsig. Maar de smaak is echt heel erg goed, lekkerder dan echt vlees. 8,5/10

8 likes

denk je dat het dezelfde is als deze:
image

Heb je oatly whole milk uit de koeling ook al geprobeerd? Ik wissel af met die barista (grijs pak) en die oatly whole (blauw). En iedereen vindt de koffie met havermelk heerlijk.

Prijs is nice, zit er één of zitten er twee stuks in?

Ja dat was jij volgens mij ook, die het aan twee klusjesmannen had gegeven die het zo lekker vonden dat ze nog een koffie wouden? Op basis van die post had ik het gekocht maar volgens mij had ik toen mijn aerocino nog niet :thinking: Ga 'm weer eens meenemen ja! Goeiee

1 like

@Yzile Sorry, geen idee. Die heb ik nog nooit gegeten.
@Saturnus Er zitten twee stuks in.

1 like

Heeft iemand die nieuwe Bon Bon Bloc met praline én karamel al ergens in de supermarkt zien liggen? Zo ja, bij welke? Ben naarstig op zoek :crazy_face:

1 like

Albert Heijn! Maar vind ‘m maar mwoah mwoah.

1 like

Misschien deze eens proberen? Die is heel romig. Heb zelf niet de motivatie om dingen op te schuimen dus of je dat er mee kan doen weet ik niet

3 likes

Hij zat bij mijn AH bestelling en vind hem echt niet lekker :((

Vind je de normale praline versie wel lekker? Ik kan me eigenlijk niet anders voorstellen dan dat deze nieuwe echt fantastisch zou moeten zijn of is dat karamel niet te nassen?

Ja, AH idd. Er is trouwens ook een andere versie, die heet truffel & cacao dacht ik.

1 like

Ik had laatst bij bagels en beans heeele lekkere koffie met amandelmelk, smaakt wat mij betreft heel erg naar gewone melk. Twijfelde of ze dat niet per ongeluk erin gedaan hadden omdat het ook goed schuimde. Heb toen gevraagd wat zij gebruiken en dat is dus provamel amandelmelk en dan de gewone variant, dus niet de ongezoete. Heb die thuis nu ook en hij is echt geweldig! Mocht je nog op zoek zijn naar alternatieven dan kan ik je deze echt aanraden :slight_smile:

1 like

Ik had deze verwacht qua smaak maar nee, het had wel echt een andere bite en smaak.

1 like