Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ja de normale wel maar ik vond vooral de karamel niet lekker, bleef zo’n rare smaak in m’n keel hangen.

Yep deze is favoriet van het hele gezin!

De karamel vond ik niet heel boeiend en zou ik niet nog een keer kopen. De standaard bon bon bloc vind ik lekkerder. De truffel is wel heel lekker. Die zou ik wel vaker kopen.

1 like

Ik ben een groot witte bonen in tomatensaus fan en zag onlangs een nieuwe? versie staan, zonder toegevoegd zout dus ik dacht mooi meegenomen, inslaan die handel. Heb het net opgewarmd en wil mijn medemens waarschuwen dat dit niet ik herhaal niet het zelfde is. Het is letterlijk alsof ik babyvoeding zit te eten. Ik heb uit paniek een halve pot zout erop gegooid en het is nog steeds niet te vreten.

15 likes

Ik gebruik de ongezoete amandelmelk van de AH. Niet te duur en schuimt prima.

1 like

5 bolletjes ijs van de ijssalon zijn goedkoper (en dan heb je meer). Ik ben een gier als het om ijs gaat. :icecream:

Ja ik ook, bij mij schuimt die ook perfect! Helemaal fijn dat hij ook iets goedkoper is dan de barista-versies.

1 like

Fanta Mystery flavour🤔

9 likes

ik heb deze gegeten op een hard broodje en ik moet zeggen erg lekker 8/10

3 likes

Heeft iemand de drop fruit duo ijsjes al op? :joy:

Nee maar ben er wel naar op zoek :eyes::male_detective:t4:‍♀

Hier een review van de Venco schoolkrijtijsjes. Vind ze als snoepje wel lekker, maar als ijsje :woman_shrugging:
Ben nu toch wel benieuw.

1 like

Is dit niet die blog die even zichzelf kwam pluggen een tijdje terug?

Ohhh echt? Heb dat helemaal niet meegekregen :joy:

Ik heb ook die Venco ijsjes op gisteren! Had gedacht dat het een waterijsje was, maar het is echt een romig laagje. Proef zeker de schoolkrijt buitenkant, maar mag van mij wel sterker. De dropkern vond ik dan in verhouding wat te sterk. Ik vond ze iig wel wat hebben en ben benieuwd of ik ze volgende x nog lekker vind (liggen bij mijn ouders in de vriezer). Mijn vriend keek heel bedenkelijk gedurende het hele ijsje en is niet overtuigd haha.

12 likes

Van Lidl €1,89, 2 stuks.
Goede structuur, niet zoet (had ik wel verwacht), niet heel veel smaak maar wel lekker.
7/10

2 likes

Is deze te vergelijken met de pompoenburger van vivera? Ik kan die helaas nergens meer vinden.

Oh die ligt hier nog volop! (coop)

Thnx!! Kan eindelijk weer mijn favoriete burger eten!!

Ik ben benieuwd naar de popcorn.

13 likes