Ik heb gister de spicy sticks van AH gegeten, vond het echt heel lekker!
Ziet er goed uit, lijken die op die van valess? Die vind ik zo lekker, maar vind het jammer dat ze op basis van zuivel zijn, dus als dit een goeie vervanger is ben ik heel blij
Ik heb die nooit gehad dus dat durf ik niet te zeggen. En waren lekker knapperig maar niet droog vanbinnen. Het binnenste is een beetje rood/bruin.
Ligt dit al in de winkels? Oftewel: kan ik nu naar de hema rennen?!
Ja, ligt er al!
Ik ga zo even kijken!
Oh wacht, ik zie dat er een instagramnaam op de foto staat, dus ik ga de post verwijderen en je vraag navragen haha
Geen idee, sorry, die heb ik nog nooit gegeten
Volgens mij is dit nieuw toch? Mega lekker en heeeel machtig. Structuur is ook echt heel lekker. Bijna alsof je koude gesmolten witte chocolade eet
Heb ook nog de melkvariant. Die gaat vanavond vast ook nog op
Wat grappig las van anderen juist dat ze het maar een gewone chocomousse vonden🙈
Kheb net de melkversie op en die leek idd wel op de chocomousse (als je hem doorroert). Maar de witte chocolade versie vond ik echt
Ik moet dit echt hebben
Heb net een schoolkrijtijsje gegeten en vond hem heel erg lekker. 9/10.
Positief dus, bij de meeste cola “smaakjes” proef ik voornamelijk cola en als je een beetje je best doet bij de eerste slokken wat anders😅
Ik vond hem juist echt niet lekker! Zou hem niet opnieuw kopen, vond de Cinnamon juist zo enorm lekker…
Ik proefde hier juist overheersend de perzik en geen cola te bekennen.
Samenvatting
Dan is het wel jammer dat ie ook groen is. Zou veel leuker zijn geweest als je een paarse kleur had. Veel verwarrender
Staat ook op de achterkant
In de ingrediënten.
Maar ik vind het ook een teleurstelling.