Ik las dat er 3 verschillende smaken rouleren in dezelfde verpakking
oh dat zou wel leuk zijn, misschien dat ik de volgende keer dan nog eentje meeneem (nadat ik de ingredienten gelezen heb haha)
Niks boven Reese, maar ga ze toch kopen. Wie weet heeft Hema een goede en goedkopere vervanger.
Lidl had een tijdje terug ook peanut butter cups. Waren echt lekker, maar inderdaad simpelweg geen Reese’s.
Reeses waren bij de Coop in de aanbieding voot 1 euro zag ik
Ik heb die van Reese’s volgens mij maar één keer gegeten, maar die van Hema zijn best romig/smeuïg van binnen. Dus als je dat lekker vindt, dan ga je die van Hema ook waarderen.
Overigens, deze van Hema zijn ook echt goed:
Als je van zure matten enzo houdt, dan is dit denk ik een goede vriend
Ugh nee. 2/10
Het is voornamelijk een hap paneermeel, veel te dikke korst. M’n huis rook naar de Marqt (yuk) en de smaak was ook geen succes.
Heb je een foto?
Deze gaan er hier ook goed in
Dankjewel!!
Bij de Dirk (voor probeerprijs 69 cent) gekocht. Chocolade smaak is top! Vergelijkbaar als die van Ehrmann High Proteïn pudding.
Die heb ik ook gehaald, vond de salted caramel wel iets minder lekker (vriend had chocola). Mega chille proteïnsnack wel
Salted Caramel moet ik nog proberen, zeker goed te doen ja👌
Reviewtje oppo berry almond: Bijzonder, maar word de smaak gauw zat. De amandel is heel overheersend dus als je niet van marsepein ed houdt raad ik ‘m af. Ik vond het zelf best wel lekker maar het is niet mijn favoriet.
Ik had deze een tijdje terug geproefd en heb serieus nog nooit zo een vieze vleesvervanger gegeten. Dr fish filet hiervan is ook echt niet te kanen
De nuggets van dit merk zijn ook niet te vreten…
Zee sticks van ah zijn wel lekker. Dit is inderdaad niet lekker. Quorn valt sowieso niet goed in de smaak bij ons.
Heb 'm ook geprobeerd ja, echt lekker!
7,5/10
Oh ik vind de saté van quorn echt heerlijk en de normale blokjes quorn ook lekker!
Het aanbod verschilt wel erg per land, maar de tikka masala en de lasagne vind ik voor kant en klaar maaltijden ook wel prima (maar het blijven kant en klaarmaaltijden natuurlijk )