Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ahh chill dat hoopte ik al! Ik verlang er nog steeds naar sinds de limited edition van coca cola uit de schappen is.

1 like

Moet nog proeven, er is ook kokossmaak. Maar wil deze (watermeloen) koud proberen dus review volgt vanavond.

3 likes

Vind m wel nog meer kaneel-achtig dan die van coca cola!

2 likes

Dat is alleen maar positief :grin:

Nieuw! Vegan Allioli!

3 likes

Ja, die is lekker!

1 like

Ook een nieuwe!

9 likes

De barbeque smaak is ook heel erg lekker!

Is van Naomi van As! Heb hem nog niet geproefd maar fortune cookies zijn toch hartstikke smaakloos? Lijkt me daarom geen bijzondere smaak.

2 likes

Ik hoop eigenlijk dat het door de fortune cookie gewoon super crunchy is… Ga 'm dit weekend proeven!

Jaaaaa deze gisteren gegeten en hij is MEGA lekker. Echt beter dan die originele gele verpakking :clap:t3:

4 likes

Het is meer crunch, niet per se die smaak. Maar ik denk dat het idee vooral is dat er zo’n briefje in zit net als in een fortune cookie!

1 like

Ook nieuw bij de Jumbo

11 likes

Heb de cinnamon cola geprobeerd en die is misschien nog wel lekkerder dan de coca-cola variant! Inderdaad een sterkere kaneelsmaak. Thanks voor de tip!

Oh en hij kost €0,45 per blikje!

2 likes

Ik hoop binnenkort meer😇

4 likes

Het verse gehakt is nu ook vegan :partying_face:

1 like

Geen idee of deze al voorbij zijn gekomen hier,maar iemand deze al geprobeerd?

1 like

Ja ik salted caramel. Vind het lekker maar ik ben basic bitch qua ijskoffie, heb geen standaarden. Het is gewoon koude oploskoffie met geen hele sterke salted caramelsmaak.

2 likes

Klinkt prima dus! Ik heb ook geen high standards qua koffie haha,drink het eigenlijk ook nooit thuis alleen dus ijskoffie.Vanavond maar even in mijn kar gooien tijdens het boodschappen doen.

Die red velvet kruidnoten van Bolletje zijn echt een tegenvaller. Hartstikke zuur en een hele nare nasmaak. Geef mij maar een echte red velvet cupcake van Piece of Cake. Hazelnoot praline viel ook erg tegen