Oh ik [en vrienden ook niet] kon geen spekjessmaak vinden in de cola, we vinden het allemaal naar cola vanille smaken.
Welke winkel is dit?
Deen!
Helaas niet hier in de buurt
Ik ga eens kijken of andere supermarkten dit ook hebben, want zou het wel willen proberen! Heb in mijn woonplaats ook geen Deen.
Jaaa, Jumbo! Dankjewel!
Is dit niet gewoon een variatie op haloumi?
Lijkt me niet eigenlijk. Eerder on gepaneerde kaas schnitzel, en daarnaast een geitenkaas variant (en gewoon koe). Halloumi is schapenkaas
Weet iemand (lekker) yoghurtijs uit de supermarkt? Vind het zo vreemd dat er om de haverklap nieuwe producten verschijnen - dropijs, 454 smaken B&J, etc- maar dat je yoghurtijs met een loep moet zoeken. Ik ken alleen het yoghurtijs van AH huismerk. Die is heerlijk, maar vraag me af of er meer is (behalve die nieuwe tegenvallende Magnums die hier net werden gedeeld)
Ik ken alleen het kleine kuipje van de jumbo, maar misschien ben ik ook samen met de meerderheid die vindt dat yoghurt ijs te zuur is en niet lekker?
Ik ken ook alleen die van ah. Lidl heeft het ook wel (gehad) maar die vond ik veel minder lekker.
De Zaanse huisjes zijn weer terug!
Haha, zou goed kunnen!
Ik heb bosvruchten yoghurt ijs van Jumbo huismerk meegenomen gisteren! Ik vond het een 7/10
Ik eet nu ook die nieuwe pinda/cacao/hazelnoot pasta en ik vind m echt heel lekker! Mix Ferrero Rocher en pindakaas maar zonder een kilo suiker. Dit wordt sowieso een nieuwe staple in mijn boodschappen lijst en de drie euro helemaal waard
Hertog Ijssalon yoghurt bosvruchten #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi429593
Deze vind ik erg lekker!