Heb je ze allebei geproefd?
Is dit ooit weggeweest dan
Jaaa
Heh die chocoladekoekjes bedoel je, die koop ik echt regelmatig.
Ja de witte waren echt lang uit het assortiment.
Ik had de naturel pinda/cacao gekocht. Op zich wel lekker, maar had er iets meer van verwacht. Als deze pot leeg is wil ik de variant met hazelnoot toch ook wel proberen. Mijn allerfavorietste broodbeleg is pindakaas met pure hagelslag (ja ik ben 5 jaar oud), had gehoopt dat dit een perfecte vervanging zou zijn, maar nee. Waarschijnlijk wel wat gezonder, haha.
de receptuur moest aangepast worden ofzo
Altijd gewoon bij de Lidl te koop geweest hoor.
Maar het gaat denk ik om de Albert Heijn Zaanse Huisjes. Gok dat ze die niet bij Lidl hebben haha.
Dus van de chocoladesmaak moet je niet al te veel verwachten?
Nee haha elke winkel heeft dit soort koekjes, maar verschillen natuurlijk wat in smaak. Als kind kon ik echt uitkijken naar de “molenkoekjes” (zelfde idee maar dan geen huisje maar een molentje) van de Aldi:heart_eyes: super slecht natuurlijk bij lactose intolerantie:see_no_evil:
Het smaakt wel echt naar cacao hoor! Alleen ben ik geen fan van de structuur, eigenlijk ook niet van de normale 100% pindakaas, het plakt zo aan je tanden. Sowieso heb ik het idee dat die op de één of andere manier anders smaakt dan toen het net werd geïntroduceerd, veel vloeibaarder of zo. En bij pindakaas + hagelslag heb je natuurlijk 2 verschillende texturen wat ik zo lekker vind!
Nee het smaakt best naar chocolade. Wel heel plakkerig idd. Ook niet alsof je een chocolade reep eet maar jeetje wat verwacht je, het is letterlijk pinda’s + hazelnoot + cacao + beetj suiker
@Kurisu @anon11408962 ik denk niet dat ik dat erg vind🙈 maar vraag me af welke hetmeest naar chocolade smaakt voordat ik een boodschappenkar vol aan nieuw broodbeleg koop🤣
Chocolade pasta
dat snap ik, maar welke van deze twee, de pinda/cacao of de pinda/cacao/hazelnoot
Niet nieuw maar de M&M’s chocoladerepen zijn nu ook te koop bij de AH. Heb de almond en crispy meegenomen, ben benieuwd!
Ik vond de pindapasta met cacao echt zooo plakkerig. Daar verliest ie punten door. Smaak wel lekker. 6,5/10
De choco speculaasbolletjes: 10/10 op een broodje met roomboter
Edit:
Is dit nieuw? Ik geef het een 10/10, proef geen verschil met een echte (ik eet gewoon vlees maar vind het fijn af en toe vega te eten).
De lidl heeft skyr ijsjes volgens mij!