Iemand deze al geprobeerd? Ik vind ze echt super lekker. Gewoon droog of met zuivelspread.
Ik zag ze staan maar vond ze eigenlijk een beetje duur! Maar ze zijn dus wel lekker?
Ja vind ze erg lekker en in de verte iets weg hebben van LU cracotte. Ik heb eigenlijk niet naar de prijs gekeken toen ik ze kocht maar is inderdaad wel aan de prijzige kant.
Bij Ekoplaza heb je al een tijd soortgelijke crackers, op basis van linzen, zitten heel veel in en goedkoper dan deze bij de AH (2,90). Tipje
Ik heb de rasberry Apple geprobeerd! Was wel lekker!
Ik vond deze vergeleken de vivera nuggets of nuggets van de AH echt niet zo lekker. Ik vond de textuur een beetje droog, ook als ik het in veel saus dipte.
Ik eet die allebei niet, omdat ze niet vegan zijn dus ik kan ze alleen vergelijken met Vegafit bijvoorbeeld.
Misschien verschilt onze manier van klaarmaken? Ik heb ze in de airfryer gedaan.
Die van vivera is vegan en ik bedoelde idd die van vegafit! Ik kwam eventjes niet op de merknaam haha. Ik bereid de nuggets ook in de airfryer, dus misschien is het puur een smaak kwestie
Ohhh zijn die van Vivera plantaardig tegenwoordig? Dat is nice
Maar dan inderdaad een smaakkwestie ben ik bang haha.
Die hebben wij hier niet! Ligt helaas ook niet bij andere supermarkten.
Deze valt tegen. Ze zijn wel lekker, maar ik had verwacht dat ze naar de thai sweet chili chips zouden smaken. Vergeleken met die chips is dit best smakeloos.
Tony met maanzaad, citroen en crumble
Ik vind hem niet zo bijzonder.
Maanzaad merk je weinig van. Er zitten van die koekstukjes door, wel krokant en vooral zoet. En dan af en toe iets chemisch zuurs wat de citroen moet zijn.
Ik eet deze nu ook. Heb hem gehaald omdat ik lemon poppyseed normaal in cake/muffins heel lekker vind.
Ben het met je eens dat je amper maanzaad proeft. Maar ik vind het wel een lekkere reep: Combi van zoete witte chocolade en frisse citroen, en iets crunchy. Ik eet hem met plezier op, maar zou hem ook weer niet opnieuw kopen.
Ik heb hem nog nergens zien liggen… Ben er wel benieuwd naar. Weet iemand waar deze te koop is?
Ik weet niet meer wie die getipt heeft maar je bent m’n held Dit smaakt inderdaad precies zoals kinder bueno en dat is echt m’n favoriete chocola ooit, dus voorlopig ga ik dit iedere dag op m’n crackers smeren 10/10 would buy again
Ik zag vandaag dit nieuw bij de Lidl. Review komt vannacht haha. 2 euro trouwens voor een doosje en je hebt dus 3 soorten, ik heb de minst pittige gekozen.
Hier liggen ze nog steeds bij de Jumbo.
Ook net gekocht en idd exact zoals in een kinderbueno
Te lekker, zou bijna willen dat ik het niet had gezien hier