Nieuwe producten in de supermarkt #2

Yes ik heb iemand geinfluenced <3

Voor de twijfelaars, GA DIT KOPEN. Die met pistache is ook geweldig.

4 likes

Waar kwam het vandaan? Ik wil het

Nu wil ik dit ook! Waar is dit ook alweer te koop?

En @Jay bij dille en kamille!

2 likes

Moet je deze in de frituur doen of kunnen ze in de oven/airfryer?

Oven, ik heb geen frituur.

Chill, dan hoop ik dat ze lekker zijn!

1 like

Ik zag ze gister bij de ah, of nee, ik zag het lege schap :sob:

1 like

Ik zit echt te wachten om de Nalu met watermeloen te proberen haha maar heb 'm nog niet gespot in de winkels.

Gisterenavond dit in mijn winkelmandje gelegd:

Is op nu :face_with_hand_over_mouth: Echt superlekker al hadden er meer amandelstukjes in mogen zitten.

6 likes

Oh die vond ik zo vies! Maar ik dacht eigenlijk dat het gewoon naar cola zou smaken en met die gedachte nam ik ook een slok… dus dat was even schrikken

Omg ja same. Cola zero als energy is echt m’n droom maar dit was het niet :’(

Ja! Hoe moeilijk kan het zijn om daar gewoon het cafeïne gehalte van te verhogen :pensive:

2 likes

:joy::sob: Nog erger misschien ja

Goedgekeurd! Het smaakt gewoon naar een heerlijk frisse citroen yoghurt (duhh) met kleine stukjes citroenschil, maar ik vind hem lekkerder dan andere citroen yoghurtjes die ik heb gehad.

17 likes

De tijdelijke kant en klaar roti van de Lidl valt tegen :frowning: Er zit bijna geen kip in en weinig kerrie smaak

Hahahaha ik had niet anders verwacht. Mijn familie lacht dat soort kant-en-klare pakketjes altijd uit

Gespot in de allerhande! Loveeee appelsap dus ben bedt wel nieuwsgierig naar deze variant. Alleen wel een beetje aan de prijs vind ik persoonlijk :see_no_evil: 2 slokken en het flesje is op en dat voor €2

2 likes

Een halve liter in 2 slokken :astonished:

2 likes

Haha nou bij wijze van spreken :sweat_smile: maar je haalt er maar 2 glazen uit en dat is met dit weer zo op

Ik heb die gehad! Ik vond het smaken naar de schil van een appel. Alsof je net een bijt neemt van een appel zeg maar. Proefde daardoor wel vers/lekker maar wel anders dan ‘gewone appelsap’

2 likes