Nieuwe producten in de supermarkt #2

Oehhh mocht je voorproeven? :smirk: volgens het tekstje is hij pas vanaf 10 juni in de winkel

Die tekst gaat over de sticker toch? :stuck_out_tongue:

Daarop toevoegend mag ik wel vaak nieuwe dingen proeven haha

Oh haha ik heb weer lekker op zitten letten! Ik hou van multitasken dus naast het lezen was ik ook een wijntje aan het drinken. Oeps :slight_smile: Wel leuk dat je vaker nieuwe dingen mag proeven! Hoe komt dat zo? Door je werk?

Iell Pink Ladies :nauseated_face: Lijkt me hartstikke muffig

1 like

Ja ik werk in die blauwe winkel! En mijn manager is ook wel van mening dat we wel moeten weten wat we verkopen, of ik probeer het zelf gewoon tijdens lunch en soms krijgen we ook wel vanuit het hoofdkantoor om in de kantine te zetten om medewerkers iets te laten proeven!

1 like

Die appelsap is al wel een tijdje in de winkel hoor! Ik moet zeggen dat ik troebele sap van bijv. Boomgaard(?) lekkerder vind.

Wat leuk! Heb je nog aanraders qua zomerproducten?

@oliverqueen ohhh helemaal gemist dan! Ik vind appelaere ook lekker, maar nu ik dit zo lees, weet ik niet zeker of ik deze variant nog wel ga proberen :sweat_smile:

Cookie Dough vond ik zelf niet lekker. De stukjes koek smaakte vreemd en er zaten er niet veel van in bij mij.

Helemaal eens met @koffiekopje. Geen aanrader die cookie dough, aangezien de cookie dough er nagenoeg niet in zat

2 likes

hmm we zijn nu aan het verbouwen dus ik kan momenteel niks proeven, maar ik ga het in de gaten houden haha

Kent iemand deze?

1 like

Ja. Ik vind het lekker, is vrij sticky. Wel heel zoet en machtig.

1 like

Sticky zoet en machtig, helemaal goed :smirk:

3 likes

Ik heb deze ook al op en smaakte idd naar schil! Maar vond t wel lekker

Ik kreeg deze gisteren toen ik afrekende bij de Jumbo. Heerlijk fris, zou ik best vaker kopen, maar ik proefde vooral de komkommer. Nu heb ik nog steeds geen idee waar matcha naar smaakt :sweat_smile:

image

Deze gisteren geproefd op een cracker in de AH. Door de bieslook is het wel lekker fris en weer eens wat anders dan standaard ei salade.

image
En deze deelde ze gratis uit. Weet niet zeker of het nieuw is, maar had deze smaak nog niet eerder gezien. Wel lekker! Smaakt een beetje als koude groene muntthee.

Hahaha vind deze beschrijving erg grappig

Haha ja best obvious, maar het smaakt gewoon echt naar muntthee met zo een nasmaak van groene thee :joy: Dus de naam klopt in ieder geval haha

1 like

Je moet die van de Lidl hebben. Ik heb hem recent nog gehad en ik had er echt best veel grote stukken koekjesdeeg in. Ik ben echt fan van hun potten ijs.

Zit ook maar 0,007% matcha in. Eyeroll voor al deze westerse ‘matcha’ producten.

4 likes