Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ahh ik heb helaas geen Lidl in de buurt haha, als ik er ooit eens kom dan zal ik misschien eentje halen. Bedankt voor de tip :hugs:

Ik durfde dus nooit matchaproducten te kopen omdat ik het alleen ooit puur heb geproefd met zo een poeder in thee of koffie ofzo en dacht dat al die dingen zo zouden smaken. Letterlijk alsof je gepureerd gras drinkt :sweat_smile:

matcha is vooral lekker met een dikke berg suiker om de bitterheid te maskeren maar dat is niet heel gezond :frowning:

De nieuwe maiswafels van AH geprobeerd!

Ik vind ze heel erg lekker als snack tussendoor. Heb ze zonder beleg gegeten. De kruiden zijn ook rijkelijk aanwezig dus de smaak is erg goed aanwezig! Het doet me denken aan de snack a jacks variant maar deze heeft meer smaak. Al moet ik zeggen dat ik die al een tijdje niet gehad heb dus dit is even uit mn herinnering.
Ze komen in portieverpakkingen (per 3). Ik vind het ideaal om mee te nemen naar mijn werk.

9/10, ik zou het opnieuw kopen!

22 likes

Deze mening deel ik! @ paprika wafels

2 likes

Die moet ik hebben! Zo handig in een portieverpakking :open_mouth:

2 likes

Lijkt dat qua smaak op paprikachips? Ik heb die snack a jacks nooit geproefd.

Oe dit klinkt heerlijk, review please

1 like

Deze vind ik heel lekker!

1 like

Dat zoete lijkt me juist lekker? Waar heb je deze gekochf?

1 like

O, ik vind deze echt lekker! Wel eerder zoet pittig idd, dan echt hartig. Ik heb het destijds in Duitsland gekocht en gegeten, maar zag het ook bij Jamin liggen.

1 like

Ohmy deze wil ik! :open_mouth: Heb je hem al geproefd?

1 like

FF op de roti inhakend, sorry tata-verhaal, maar dat verspakket van de Appie is ZO smerig! :frowning: Ik was zó teleurgesteld… Ik zweer dat een wereldgerecht het nog meer benadert dan deze zoete kerrie-meuk.

AHI_43545236323039323830_2_LowRes_JPG

2 likes

Ja echt heel ranzig. Ik weet ook niet wat me bezielde.

1 like

Ja gadver, deze is echt vies indd!

Hmmmm ik heb deze gisteren gehad. :heart_eyes: Fucking lekker 9,5/10. Karamel niet super overheersend, overall wel heel zoet natuurlijk maar dat zijn alle Danio’s.

Oh mijn hart huilt… :sleepy:

Mee eens! De eerste paar happen waren lekker en daarna was ik er klaar mee.

1 like

Ik heb die al een tijdje geleden gezien in de winkel!

Haha oh well, hij doet het vast ook goed als toetje in plaats van ontbijt

1 like