Nieuwe producten in de supermarkt #2

Waarom doen mensen dit?! Massala kip/rund/lam is echt extreem simpel te maken, en de rotiplaat kan je desnoods bij een Toko kopen ( want die maken is wel legit veel werk)

Paprika en sperziebonen in roti, daar moet ik oprecht van janken. Wat een ellende.

3 likes

Dat laatste heb ik eerder met stukjes fruit in yoghurt of vla. Snap echt niet dat fabrikanten dat een goed idee vinden :speak_no_evil:
Maar dit klinkt goed. Het staat op mijn boodschappenlijstje

Sorry

8 likes

Ik ben echt aan het wachten op de Oppo ‘magnums’! Het zou vanaf 3 juni in de AH verkrijgbaar zijn maar heb nog niets gezien en ook online niet :thinking:

In België (Delhaize) wel al dus hopelijk duurt het niet lang meer.

Mocht iemand ze gespot hebben laat het dan even weten aub :biggrin:

Ik heb ze gisteren gezien! In de AH in Amsterdam.

1 like

Oh super, dankjewel! Dan ga ik ook even langs een paar andere AH’s :biggrin:

1 like

Tip: de Lidl heeft nu kokosijsjes en de chocolade variant is maar 120 kcal en super lekker romig.

6 likes

De nieuwe estafettereep van Tony’s: wit citroen maanzaad. De citroen was te weinig te proeven, de koekstukjes erin zijn wel lekker maar de maanzaad proef je nauwelijks en als je het wel proeft is het heel bitter? Ben er twee keer misselijk van geworden maar dat lag ook deels aan de hoeveelheid die ik naar binnen schoof. 6/10, magere voldoende.

2 likes

Niet in de supermarkt maar bij de Mac.

Cheese snacks (gewoon kaassouffle) Ik vind ze lekker!

54 likes

Woaaahhhh

2 likes

Hoop dat je ze snel vindt!

Wooooow gewoon mini kaassoufflees dus??

1 like

Yesss! :hugs:

Wat is dat drankje!!! Dat ziet er echt lekker uit

Van de lidl. Lekker fris en een beetje zoet, net limonade

9 likes

Wat is dit precies? Want radler is toch bier?

Bij mij hadden ze de oppo ‘magnums’ nog niet, had er zoveel zin in

2 likes

Staat geen ingrediënten lijst op dus ik heb werkelijk geen idee. Smaakt niet naar radler of wijn of iets eigenlijk

Ik heb die Oppo magnums gehaald, maar ben niet echt onder de indruk. Het is niet vies, maar ook niet mega lekker. Ik zou ze niet opnieuw kopen eerlijk gezegd. Voor mij een 5/10

3 likes

Radler mag geen bier heten, is eigenlijk frisdrank met alcohol

3 likes