Haha dank, ik heb mijn man al op pad gestuurd en zit zelf voor de ventilator. 
Ik heb ze bij de Lidl gevonden! Ik ben ook in de Rewe geweest, maar daar heb ik ze niet gezien.
Nope, helaas niet 
Heb Albert Heijn een berichtje op Instagram gestuurd en dit was hun reactie:
Ik vind het een beetje lijken alsof ze van niets weten? Maar misschien weet deze persoon het gewoon toevallig niet, kan ook.
Irriteert me wel dat veel ‘influencers’ nu pakketjes van Halo Top krijgen toegestuurd met de nieuwe smaken erin, ik wil ook proeven
Doe dat dan zodra het in de winkel ligt denk ik dan
Hmm blijkbaar kan ik de app niet downloaden omdat mijn Apple account niet Nederlands is, maar op de AH website kan ik de smaken in ieder geval niet vinden! Ik ga het gewoon iedere dag in de gaten houden haha
Voel me echt een obsessieve ijsverslaafde maar ben gewoon zo benieuwd 
Hahaha ik heb het ook voor je in de app gezocht. Staat het ook niet in
Ah wel super lief haha, thanks! 
Nou nog geen ijs gespot maar wel al de prijskaartjes bij AH XL
Dus het zal niet lang meer duren vermoed ik!
6, 25 voor supermarkt ijs? My god wat een geld
Ik wou net zeggen, wat een bedrag 
Is het echt zoooo lekker dan? Ik vond professor grunschnabel ijs ook altijd prijzig, maar dat vond ik dan ook echt wel een traktatie, heeerlijk!
Yassss mijn AH heeft ze!! Wel een ribje uit mn lijf, maar kon er niet 1 laten liggen. Ik ga eerst even eten en dan proeven!
Omg ben zooo benieuwd!!!
Hopelijk is het geen tegenvaller haha
Deze moet ik hebben!!!
Halo Top review
Birthday cake
Het smaakt niet enorm naar cake, maar ik proef wel dat het meer is dan gewone vanille. Als ik blind zou proeven zou ik niet zeggen dat het naar cake smaakt. Ik vind hem wel heel lekker! 8/10
Red Velvet
Dit is mijn favoriet! Ik vind hem zo lekker! . Smaakt een beetje naar brownie en heeft zo’n lekkere textuur (birthday cake ook). Kan de pot bijna niet laten staan hahaha, ben er twee keer voor terug naar de vriezer gelopen 9/10
Vanaf 1-8 breidt Lidl het bio assortiment uit. Op de poster stond o.a. feta, sojamelk, wijn en meer maar dat ben ik inmiddels vergeten. Veelbelovend wel!
ik heb een foto ervan gepost in het vegetarisch eten topic, even hieronder nog eens:

En er is nog meer geloof ik: https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=300&week=1 (even iets naar onder voor vanaf 1-8)
Ik heb net ook halo top red velvet gekocht!! Zo benieuwd, vooral na bovenstaande review haha 
Ik hoop dat ze blijvend in het assortiment zijn! Altijd fijn als Lidl vegan opties heeft maar meestal zijn ze er maar zo kort.