Waar koop je dit
Oh ja deze heb ik ook gekocht volgens mij geinfluenced door iemand van hier als je van kinder bueno houdt is dit echt een aanrader
Oeh birthday cake zou top zijn!
Ohhh ik heb hier echt geen geduld voor
Het zal wel Red velvet en Birthday cake zijn dan, wil ze het liefst nu al proeven! Dus morgen wordt het bekend gemaakt, vraag me af wanneer het dan te koop is bij de AH
Oké ik speel misschien een beetje vals, want deze komt uit de Duitse supermarkt en ik weet niet of ze in Nederland te krijgen zijn. Maar deze is zooo lekker. Ik denk dat ik hem lekkerder vind dan een gewone Lion.
Ohh dit ziet er heeeel lekker uit!
Neem aan dat je voor ons allemaal een reepje hebt meegenomen toch?
Ik ben bang van niet Forumuitje naar Duitsland?
Heeft iemand de nieuwe Halo Top smaken al gespot in de Albert Heijn? Birthday Cake en Red Velvet
Volgens Halo Top zou sowieso de Birthday Cake al te koop moeten zijn bij de AH maar gisteravond stond ie er nog niet bij de mijne (en dat is een XL)
Ik heb de neiging om iedere dag te gaan kijken maar het is 15 min rijden dus dat gaat wat te ver haha
Weet je nog in welke supermarkt in Duitsland? Ik zet hem op mijn lijstje voor volgende keer, lijkt me heerlijk!
Ik zie dat jij een nieuw taartje uit de supermarkt moet gaan proberen!
Gefeliciteerd!
Haha dank, ik heb mijn man al op pad gestuurd en zit zelf voor de ventilator.
Ik heb ze bij de Lidl gevonden! Ik ben ook in de Rewe geweest, maar daar heb ik ze niet gezien.
Nope, helaas niet
Heb Albert Heijn een berichtje op Instagram gestuurd en dit was hun reactie:
Ik vind het een beetje lijken alsof ze van niets weten? Maar misschien weet deze persoon het gewoon toevallig niet, kan ook.
Irriteert me wel dat veel ‘influencers’ nu pakketjes van Halo Top krijgen toegestuurd met de nieuwe smaken erin, ik wil ook proeven Doe dat dan zodra het in de winkel ligt denk ik dan
Hmm blijkbaar kan ik de app niet downloaden omdat mijn Apple account niet Nederlands is, maar op de AH website kan ik de smaken in ieder geval niet vinden! Ik ga het gewoon iedere dag in de gaten houden haha
Voel me echt een obsessieve ijsverslaafde maar ben gewoon zo benieuwd
Hahaha ik heb het ook voor je in de app gezocht. Staat het ook niet in
Ah wel super lief haha, thanks!
Nou nog geen ijs gespot maar wel al de prijskaartjes bij AH XL
Dus het zal niet lang meer duren vermoed ik!
6, 25 voor supermarkt ijs? My god wat een geld