Nieuwe producten in de supermarkt #2

Het leek er wel op (volgens mij stond er iets van nieuw in assortiment, dus niet actie oid!). Hopelijk!

1 like

Oké net ook Halo Top red velvet geprobeerd, wilde “alleen een hapje proeven” maar toch halve pot (en had makkelijk de hele op gekund :sweat_smile:) gegeten, dus dat zegt genoeg. Lekker makkelijk schepbaar. Vind ‘m inderdaad meer naar brownie beslag smaken dan naar red velvet, maar zeker eentje die ik opnieuw zou kopen. 8/10

2 likes

Vega salami :heart_eyes: Ga ik zeker proeven!

1 like

Nou ik heb ze eindelijk ook gekocht en geproefd! :biggrin:

Vind ze allebei heeeerlijk. Birthday Cake is mijn favoriet, en hallo, maar 280 calorieën voor een hele pot. Dus dat wordt mijn dessert vanavond haha.

Red velvet vind ik ook super lekker, vooral die brownie stukjes maken het af.

Nu kan ik weer vredig slapen ‘s nachts <3

12 likes

Snickers ijs heeft maar 160 kcal. Mijn keuze is snel gemaakt! Zo’n groot verschil vind ik dat niet.

2 likes

Die coldbrew is echt lekker! Vooral uit de koelkast

1 like

Ik weet niet meer wie hier de klene woordzoekers had aangeraden, maar heb inmiddels de tweede zak in een paar dagen op, dus thanks voor de tip! (Maar ook weer niet want nu ga ik dit blijven eten :joy:)

Deze is lekker!

Ik heb ook de lime/jasmine gehad, die is ook lekker.

4 likes

Oh toevallig, ik had die ook laatst maar kreeg er zelf een beetje de kriebels van :sweat_smile: te chemisch of zoet ofzo, wel opgedronken maar zou het niet nog eens kopen

1 like

Gisteren na t boodschappen doen hier gelezen dat de nieuwe smaken van halo top er liggen dus balen want ik was vergeten te kijken.
Net weer boodschappen gedaan maar mijn appie heeft ze niet, ook geen vrije plekjes, maar wel allemaal andere smaken van häagen-dasz erbij dus als troost deze maar meegenomen.
Lekker 8/10, ijs lijkt op dat van B&J utter peanut butter die er niet meer is :cry:, maar dan zonder core, wel swirl en pinda’s

6 likes

Volgende week 25% korting op Halo Top bij de Albert Heijn :tada:

14 likes

Hopelijk binnenkort in nl🙈

15 likes

Als dit in Amerika is dan kun je denk ik wel stoppen met hopen.

1 like

Jaaaa deze vind ik echt lekker!

1 like

Dacht dat er Duitsland bijstond, maar niet meer te lezen nu😅

Omg ik moet dit echt delen voor alle chips lovers. Deze is o.a. te koop bij de AH To go en echt zooo lekker!

Hele dikke chips dus. Een nieuwe favoriet! :heart_eyes:

6 likes

In Duitsland ligt wel de salted caramel deze maand in de schappen, en als ik de hint van het Nederlandse account mag geloven komen die wel hier. Heb al 2 zakken op (je kan ze al op het vliegveld kopen).

1 like

O, en bij de Bijenkorf heb je nu kleine bakjes Tony’s Chocolonely ijs.

5 likes

De naturel versie van deze is zoooo lekker echt 11/10 voor mij. Maar kosten 2,00 voor 1 klein zakje😭

AH heeft allemaal nieuwe chipjes. Ik heb de cheddar + rode ui en jalapeno + sweet chilli meegenomen.

10 likes