Ik wou net zeggen, wat een bedrag
Is het echt zoooo lekker dan? Ik vond professor grunschnabel ijs ook altijd prijzig, maar dat vond ik dan ook echt wel een traktatie, heeerlijk!
Ik wou net zeggen, wat een bedrag
Is het echt zoooo lekker dan? Ik vond professor grunschnabel ijs ook altijd prijzig, maar dat vond ik dan ook echt wel een traktatie, heeerlijk!
Yassss mijn AH heeft ze!! Wel een ribje uit mn lijf, maar kon er niet 1 laten liggen. Ik ga eerst even eten en dan proeven!
Omg ben zooo benieuwd!!!
Hopelijk is het geen tegenvaller haha
Deze moet ik hebben!!!
oehhh de nieuwe smaken van Halo Top staan ook in de app en je kan ook al zien in welk filiaal van de AH ze liggen
Halo Top review
Birthday cake
Het smaakt niet enorm naar cake, maar ik proef wel dat het meer is dan gewone vanille. Als ik blind zou proeven zou ik niet zeggen dat het naar cake smaakt. Ik vind hem wel heel lekker! 8/10
Red Velvet
Dit is mijn favoriet! Ik vind hem zo lekker! . Smaakt een beetje naar brownie en heeft zo’n lekkere textuur (birthday cake ook). Kan de pot bijna niet laten staan hahaha, ben er twee keer voor terug naar de vriezer gelopen 9/10
Vanaf 1-8 breidt Lidl het bio assortiment uit. Op de poster stond o.a. feta, sojamelk, wijn en meer maar dat ben ik inmiddels vergeten. Veelbelovend wel!
ik heb een foto ervan gepost in het vegetarisch eten topic, even hieronder nog eens:
En er is nog meer geloof ik: https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=300&week=1 (even iets naar onder voor vanaf 1-8)
Ik heb net ook halo top red velvet gekocht!! Zo benieuwd, vooral na bovenstaande review haha
Ik hoop dat ze blijvend in het assortiment zijn! Altijd fijn als Lidl vegan opties heeft maar meestal zijn ze er maar zo kort.
Het leek er wel op (volgens mij stond er iets van nieuw in assortiment, dus niet actie oid!). Hopelijk!
Oké net ook Halo Top red velvet geprobeerd, wilde “alleen een hapje proeven” maar toch halve pot (en had makkelijk de hele op gekund ) gegeten, dus dat zegt genoeg. Lekker makkelijk schepbaar. Vind ‘m inderdaad meer naar brownie beslag smaken dan naar red velvet, maar zeker eentje die ik opnieuw zou kopen. 8/10
Vega salami Ga ik zeker proeven!
Nou ik heb ze eindelijk ook gekocht en geproefd!
Vind ze allebei heeeerlijk. Birthday Cake is mijn favoriet, en hallo, maar 280 calorieën voor een hele pot. Dus dat wordt mijn dessert vanavond haha.
Red velvet vind ik ook super lekker, vooral die brownie stukjes maken het af.
Nu kan ik weer vredig slapen ‘s nachts <3
Snickers ijs heeft maar 160 kcal. Mijn keuze is snel gemaakt! Zo’n groot verschil vind ik dat niet.
Die coldbrew is echt lekker! Vooral uit de koelkast
Ik weet niet meer wie hier de klene woordzoekers had aangeraden, maar heb inmiddels de tweede zak in een paar dagen op, dus thanks voor de tip! (Maar ook weer niet want nu ga ik dit blijven eten )