Deze is lekker!
Ik heb ook de lime/jasmine gehad, die is ook lekker.
Oh toevallig, ik had die ook laatst maar kreeg er zelf een beetje de kriebels van te chemisch of zoet ofzo, wel opgedronken maar zou het niet nog eens kopen
Volgende week 25% korting op Halo Top bij de Albert Heijn
Als dit in Amerika is dan kun je denk ik wel stoppen met hopen.
Jaaaa deze vind ik echt lekker!
Dacht dat er Duitsland bijstond, maar niet meer te lezen nu😅
Omg ik moet dit echt delen voor alle chips lovers. Deze is o.a. te koop bij de AH To go en echt zooo lekker!
In Duitsland ligt wel de salted caramel deze maand in de schappen, en als ik de hint van het Nederlandse account mag geloven komen die wel hier. Heb al 2 zakken op (je kan ze al op het vliegveld kopen).
O, en bij de Bijenkorf heb je nu kleine bakjes Tony’s Chocolonely ijs.
De naturel versie van deze is zoooo lekker echt 11/10 voor mij. Maar kosten 2,00 voor 1 klein zakje😭
AH heeft allemaal nieuwe chipjes. Ik heb de cheddar + rode ui en jalapeno + sweet chilli meegenomen.
Het is ochtend maar ik heb toch alvast maar even geproefd.
Cheddar + red onion vind ik heel ergvergelijkbaar met deze:
Jalapeno + sweet chilli is ook heel lekker. Smaakt naar sweet chilli met duidelijk dat beetje dat pittige van de jalapeno. 8/10
Hier was ik ook benieuwd naar! Hoe smaken ze?
Ik heb de naturel (zeezout) versie meegenomen, die is lekker!
Lekker! Heb hierboven al een review geplaatst hahaha!
Gelukkig
Ik heb vega salami, ga het straks proberen. Er waren 3 varianten; met peper, chili/paprika en knoflook. Die met peper gaat straks op mijn pannenkoek
Edit: niet ontevreden, maar het is wel wat slapper van smaak en structuur. Zou het wel opnieuw kopen als ik trek heb in salami. Pepertjes geven het vooral de smaak.
Is dat niet gewoon de salted caramel? Chill om zo een bron te hebben. Hoop ook dat er meer komen haha